Beantwoord

Kan ik mijn contract voor 3 jaar verlengen?

• 18 november 2017
  • 9 reacties
  • 256 keer bekeken

Bij deze de volgende vraag wat kan u me aanbieden als ik mijn 1 jarig vast contract verlengd met een 3 jarig vastcontract.
Vriendelijke groeten Barend van de Rieth
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 29 november 2017, 17:45

Hoi Rob van der Zeeuw,

Dat deze tarieven hoger liggen komt omdat je destijds mee hebt gedaan aan de veiling van Vereniging Eigen Huis. Deze tarieven zijn onder de inkoopprijs ingekocht, vandaar dat we deze nu niet kunnen aanbieden. Daarom bieden we bij de verlening 200 euro aan. Dit is inderdaad niet in het maandbedrag meegenomen. Ik ga je feedback doorgeven aan mijn collega's, want het verlengaanbod moet natuurlijk wel duidelijk zijn. 🙂 De 200 euro wordt verspreid betaald, 100 euro op de tweede en 100 euro op de derde jaarnota.

Groet,

Jeroen
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi BjvandeRieth,

Welkom op de community! Ik heb zojuist gereageerd op je mail. We horen het graag als we je verder kunnen helpen.

Groet,

Jeroen
In mijn energie bij berichten staat het nieuwe aanbod nog op 145 euro per maand bij driejarig en 200 euro korting bij contract verlening,maar ik heb een mail en daar staat het volgende in
Bedankt voor je mail, als je onderstaande mail opent zie je dat je termijnbedrag bij een verlening van drie jaar 125,98 euro zal zijn. Daarnaast bieden we je 200 euro extra aan. Ik hoor graag of ik het aanbod voor je kan accepteren! met dit laatste aanbod wil ik graag mijn contract verlengen had het graag per tel.gedaan maar een lange wachttijd heeft me tegen gehouden.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi BJvanRieth,

Ik heb je reactie even naar dit topic verplaatst. Ik zie twee verschillende bedragen bij het verlengen, ik ben dit voor je aan het uitzoeken. Als dit is uitgezocht neem ik even contact met je op om de verlenging door te spreken.

Groet,

Jeroen
top dank je voor het snelle antwoord ik wacht je telefoontje af
Reputatie 2
Badge +5
Hoi BJvandeRieth,

Zojuist heb ik Jeroen gevraagd of hij een update voor je heeft, maar dit nog niet het geval. Wanneer wij meer weten hoe dit precies zit, krijg je van ons nog hierover te horen.

Groetjes,
Nathan
Ik heb vandaag ook een nieuw aanbod ontvangen. Wat opvalt is dat de prijs voor normaal en dal meer dan 20 procent hoger ligt. Ik had 1 jaar maar krijg nu een aanbieding voor 3 jaar. Maar om nu van 85 euro naar 119 euro te gaan alleen voor energie is toch wel gortig. Verschil 40%. Dit mag wel aan de klanten worden uitgelegd. Zo lopen ze weg van de schrik. Ook bij mij wordt er gesproken over 200 euro. Maar hoe????? De 200 euro zit niet verdisconteert in het maandbedrag enz. Waarom zie ik nergens staan hoe dit werk. Hoe ontvangt de klant dit bedrag.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Rob van der Zeeuw,

Dat deze tarieven hoger liggen komt omdat je destijds mee hebt gedaan aan de veiling van Vereniging Eigen Huis. Deze tarieven zijn onder de inkoopprijs ingekocht, vandaar dat we deze nu niet kunnen aanbieden. Daarom bieden we bij de verlening 200 euro aan. Dit is inderdaad niet in het maandbedrag meegenomen. Ik ga je feedback doorgeven aan mijn collega's, want het verlengaanbod moet natuurlijk wel duidelijk zijn. 🙂 De 200 euro wordt verspreid betaald, 100 euro op de tweede en 100 euro op de derde jaarnota.

Groet,

Jeroen
Waar blijf het antwoord op mijn vraag betreft het verlengen van mijn contract voor 3 jaar s het nu +/- 125 euro of +/- 145 euro per maand of wel +/- 1500 per jaar of 1740 per jaar ik heb dit al eerder aangegeven dat ik voor 1500 per jaar wel voor 3 jaar wil verlengen laatste antwoord op 22-11-2017
Vriendelijke groeten Barend van de Rieth
Ferdinandhuyckstraat 3
3193PB Hoogvliet
Reputatie 2
Badge +5
HI Barend,

Ik heb een foutje gemaakt, en jouw topic per ongeluk verplaatst. Dit was niet de bedoeling. Mijn collega Jeroen heeft je gister een e-mail gestuurd met betrekking tot de verlenging.
Hopende je voldoende te hebben geïnformeerd.

Groetjes,
Nathan

Reageer