Beantwoord

Kan ik mijn contractbevestiging inzien voor jullie beginnen met de levering?

• 24 december 2018
  • 2 reacties
  • 125 keer bekeken

Beste, ik heb afgelopen donderdag telefonisch een contract afgesloten via Nubespaar advies. Ik wil graag de daarbij behorende documenten waaronder mijn contract krijgen zodat ik dit kan nalezen. Wanneer krijg ik deze?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 27 december 2018, 18:04

Hoi @Toni.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Ik zag zojuist dat je het contract via een e-mail al hebt geannuleerd. Als het goed is heb je hier ook een bevestigingsmail van gehad.
Uiteraard hoop ik dat we je in de toekomst nog van de allergroenste energie mogen gaan voorzien.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

2 reacties

Ik snap dat jullie me nog geen energie leveren maar ik wil graag het contract dat ik telefonisch met jullie heb afgesproken zien voordat mijn hiudige leverancier wordt opgezegd. Het is me nl al eerder overkomen dat hetgeen telefonsich is afgesproken lager is dan hetgeen uiteindelijk in het contract staat. Graag ontvang ik dus minimaal een offerte zodat ik het aanbod kan zien.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Toni.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Ik zag zojuist dat je het contract via een e-mail al hebt geannuleerd. Als het goed is heb je hier ook een bevestigingsmail van gehad.
Uiteraard hoop ik dat we je in de toekomst nog van de allergroenste energie mogen gaan voorzien.

Groeten,
Julian

Reageer