Beantwoord

Kan ik na overstap van Essent de thermostaat nog gebruiken?

• 24 november 2017
  • 3 reacties
  • 170 keer bekeken

ik ben over gestapt van Essent naar qurrent en had een tempratuur meter van Essent die ik op afstand met mijn telefoon kon hoger of lager zetten ,nu is mijn vraag ken ik die meter ook gebruiken om op afstand de tempratuur te regelen bij voorbaat dank ,,,,
icon

Beste antwoord door Nathan van Qurrent 27 november 2017, 11:47

Hi JanGelmers,

Wat goed om te zien dat jij ons hebt gevonden op de community. Welkom 🙂 . Als ik het zo lees heb jij een slimme thermostaat gekregen van Essent. Dan lijkt het mij dat deze nog steeds te gebruiken is als jij klant bij Qurrent bent.
Kan je mij vertellen van welk merk deze thermostaat is? Daarmee kan ik met zekerheid zeggen of deze nog op afstand te gebruiken is.

Groetjes,
Nathan
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hi JanGelmers,

Wat goed om te zien dat jij ons hebt gevonden op de community. Welkom 🙂 . Als ik het zo lees heb jij een slimme thermostaat gekregen van Essent. Dan lijkt het mij dat deze nog steeds te gebruiken is als jij klant bij Qurrent bent.
Kan je mij vertellen van welk merk deze thermostaat is? Daarmee kan ik met zekerheid zeggen of deze nog op afstand te gebruiken is.

Groetjes,
Nathan
Het is een E-thermostaat bij voorbaat dank ,,,,
Reputatie 2
Badge +5
Hey JanGelmers,
Dank je wel voor het laten weten! Ik heb zitten kijken naar de voorwaarden van Essent over hun thermostaat. Helaas kan ik er niet uit afleiden of je nog gebruik kan blijven maken van de diensten op afstand.
Het beste wat ik je hierin kan adviseren, is dit aan hen te vragen, en te informeren wat de functies zijn als je geleverd krijgt door een andere leverancier. Zo weet je zeker waar je aan toe bent.
Succes!

Groetjes,
Nathan

Reageer