Beantwoord

Kan ik tijdelijk op 2 adressen energie afnemen?

• 9 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 326 keer bekeken

Op het moment wordt er energie geleverd in mijn koopwoning wij gaan verhuizen naar een huurwoning maar mijn huidige huis is nog niet verkocht kan ik gas en licht geleverd krijgen in 2 woningen
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 10 oktober 2017, 12:43

Hoi Monique,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!
Wat fijn dat je ons hier hebt gevonden.

Natuurlijk is het mogelijk om tijdelijk op 2 adressen energie af te nemen. Hier vind je daar meer uitleg over.
Je kan een verhuizing aan ons doorgeven via Mijn Energie of via de klantenservice.
Er kan dus tijd zitten tussen de startdatum op het nieuwe adres en de einddatum op het oude adres.

Veel succes met (het doorgeven van) de verhuizing, en als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag! Kijk ook gerust nog rond op de community.

Groet, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hoi Monique,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!
Wat fijn dat je ons hier hebt gevonden.

Natuurlijk is het mogelijk om tijdelijk op 2 adressen energie af te nemen. Hier vind je daar meer uitleg over.
Je kan een verhuizing aan ons doorgeven via Mijn Energie of via de klantenservice.
Er kan dus tijd zitten tussen de startdatum op het nieuwe adres en de einddatum op het oude adres.

Veel succes met (het doorgeven van) de verhuizing, en als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag! Kijk ook gerust nog rond op de community.

Groet, Nina

Reageer