Beantwoord

Kan ik vriendenkorting voor mij en mijn buurvrouw aanvragen?

• 26 juli 2018
  • 1 reactie
  • 80 keer bekeken

Onlangs nieuw contract voor mijn buurvrouw middels mondelinge communicatie.Dus niet via mail of iets dergelijks
Mijn vraag is hoe kunnen wij nu de vriendenkorting realiseren.
Mijn gegevens: B.Harkink,Hofstraat 26m, 7255 CJ Hengelo Gld.
Haar gegevens: D.Seesing, Hofstraat 20, 7255CJ Hengelo Gld.

Uw antwoord graag via e-mail: bharkink@hetnet.nl
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 30 juli 2018, 15:39

Hoi meneer Harkink,

Welkom op de community en bedankt voor uw bericht.

Omdat de aanmelding mondeling is verlopen heeft uw buurvrouw een ander contract gekregen dan als de vriendenkorting aanvraag via de reguliere wijze was verlopen.
Mevrouw Seesing heeft hierdoor een contract met € 150,- welkomstkorting en de vriendenkorting kan niet in combinatie met dit contract worden uitgekeerd.

Omdat we toch erg blij zijn dat u een nieuwe klant bij ons heeft aangebracht wil ik uit coulance wel graag de vriendenkorting aan u uitbetalen. Hier hebben we elkaar zojuist telefonisch over gesproken en ik heb om deze reden zojuist een verzoek gedaan bij degene die hier bij ons over gaat.
Zodra ik een antwoord voor u heb zal ik dit aan u doorgeven via e-mail.

Met vriendelijke groet,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi meneer Harkink,

Welkom op de community en bedankt voor uw bericht.

Omdat de aanmelding mondeling is verlopen heeft uw buurvrouw een ander contract gekregen dan als de vriendenkorting aanvraag via de reguliere wijze was verlopen.
Mevrouw Seesing heeft hierdoor een contract met € 150,- welkomstkorting en de vriendenkorting kan niet in combinatie met dit contract worden uitgekeerd.

Omdat we toch erg blij zijn dat u een nieuwe klant bij ons heeft aangebracht wil ik uit coulance wel graag de vriendenkorting aan u uitbetalen. Hier hebben we elkaar zojuist telefonisch over gesproken en ik heb om deze reden zojuist een verzoek gedaan bij degene die hier bij ons over gaat.
Zodra ik een antwoord voor u heb zal ik dit aan u doorgeven via e-mail.

Met vriendelijke groet,
Julian

Reageer