Beantwoord

Kan mijn levering zo snel mogelijk starten?

  • 9 januari 2018
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

Goedemiddag

Ik heb een vraag mijn huidige energie leverancier heeft mijn contract al beëindigd en nu is mijn vraag of u gelijk kunt leveren anders zit ik zonder communicatie fout zeggen hun.
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 11 januari 2018, 16:06

Goedemiddag Aliwaggeveld,

Ik zie dat mijn collega je hierover al per mail heeft geïnformeerd.

Mocht je hier nog vragen over hebben, vernemen wij het graag uiteraard.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Goedemiddag Aliwaggeveld,

Ik zie dat mijn collega je hierover al per mail heeft geïnformeerd.

Mocht je hier nog vragen over hebben, vernemen wij het graag uiteraard.

Groet,
Tessa

Reageer