Beantwoord

Kan Qurrent de overstap regelen als ik bij de aanmelding mijn huidige leverancier niet hebt genoemd?

• 8 februari 2018
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik heb mij gisteren aangemeld als klant bij Qurrent, ik stap over van budget energie.

Ik heb volgens mij nog nergens hoeven aangeven bij mijn aanmelding wie mijn huidige leverancier is. Hoe kan Qurrent dan de overstap regelen?

En waarom krijg ik pas na 30 dagen energie van Qurrent?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 9 februari 2018, 15:29

Hoi Sandra,

Welkom bij Qurrent en welkom op de community!

Je hoeft bij de aanmelding niet aan ons door te geven wie je huidige leverancier is. De opzegging gaat namelijk geautomatiseerd via een landelijk systeem. Wij nemen niet persoonlijk contact op met de andere leverancier om daar de levering te beëindigen. Dus dit komt helemaal goed.

De levering start na 30 dagen, omdat wij rekening houden met een wettelijke bedenktijd en een opzegtermijn van 30 dagen. Indien je wenst kunnen wij de levering wel eerder beginnen (na 21 februari, einde van jouw bedenktijd). Graag vernemen wij dan van je.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Sandra,

Dat gaan wij dan direct in orde maken! :)

Groet,
Tomer
Hoi Tessa

Bedankt voor je reactie.

Wat mij betreft mag de levering direct na de 21e februari beginnen.

Groetjes
Sandra
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Sandra,

Welkom bij Qurrent en welkom op de community!

Je hoeft bij de aanmelding niet aan ons door te geven wie je huidige leverancier is. De opzegging gaat namelijk geautomatiseerd via een landelijk systeem. Wij nemen niet persoonlijk contact op met de andere leverancier om daar de levering te beëindigen. Dus dit komt helemaal goed.

De levering start na 30 dagen, omdat wij rekening houden met een wettelijke bedenktijd en een opzegtermijn van 30 dagen. Indien je wenst kunnen wij de levering wel eerder beginnen (na 21 februari, einde van jouw bedenktijd). Graag vernemen wij dan van je.

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen