Beantwoord

Kunnen jullie mijn aanmelding annuleren?

• 10 november 2017
  • 37 reacties
  • 7194 keer bekeken

opzeggen binnen bedenktijd.
heb me afgemeld na een dag. graag bevestiging zsm .
partmer wil niet overstappen
dus...
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 13 november 2017, 09:15

Hallo @nicol en @Doest4,

Bedankt voor jullie berichten. Wat jammer dat jullie toch willen annuleren.
Inmiddels zijn bij jullie beiden de annuleringen verwerkt en hiervan ontvang je per e-mail een bevestiging.

Hopelijk zien we jullie in de toekomst weer terug, jullie zijn meer dan welkom!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

37 reacties

Ik heb paar dagen geleden een mail gestuurd voor de annulering van het contract, maar tot heden nog geen reactie. En via de telefoon zijn jullie al helemaal niet bereikbaar. Dus ik wil graag mijn contract bij jullie opzeggen. Klantnummer 242746 *** te Voorthuizen.

Gr Christiaan Doest
Reputatie 3
Badge +8
Hallo @nicol en @Doest4,

Bedankt voor jullie berichten. Wat jammer dat jullie toch willen annuleren.
Inmiddels zijn bij jullie beiden de annuleringen verwerkt en hiervan ontvang je per e-mail een bevestiging.

Hopelijk zien we jullie in de toekomst weer terug, jullie zijn meer dan welkom!

Groetjes, Nina
Mijn bedenktijd voor het conract is op 1 november ingegaan. Heb in middels vragen gesteld waarop geen antwoord.
Daarna nu vanaf 9 november een aantal keren gemaild met mijn opzegging. Beloofd wordt om binnen 4 dagen te antwoorden. Telefonisch gemiddelde wachttijd dikke 10 minuten.
Er is geen enkele reactie vanuit Qurrent.
Bij deze: ik maak gebruik van de kosteloze opzegging klantnummer 244120.
Graag bevestiging !
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Achterveld32,

Goed dat je ons hier hebt gevonden. Wij hebben je aanmelding inmiddels geannuleerd. Hiervan heb je ook een bevestiging ontvangen per mail.

Wij hopen je in de toekomst nog terug te zien!

Groet,
Tomer
ik wil ook annuleren. Via mail krijg ik helaas geen reactie?
Klantnummer 256122
Aangezien bellen en mailen lang duren, ook nog even via deze manier. Ik wil graag mijn contract annuleren. Ik heb hierover al een mail gestuurd. Mijn klantnummer is 253888.
Reputatie 3
Badge +8
Hoi jbeentjes77 en WillemijnZeilstra,

Bedankt voor jullie berichten.

Wat jammer dat je toch wil annuleren.
Je aanmelding is inmiddels geannuleerd en hiervan heb je een bevestiging ontvangen per e-mail.
Hopelijk zien we je in de toekomst terug!

Groetjes, Nina
Hallo, heb per email mijn contract binnen de bedenktijd van 14 dgn. geannuleerd. Heb tot op heden nog geen bevestiging mogen ontvangen vanuit jullie kant. Mijn klantnr. is ******.

Gaarne een reactie.

Groetjes Vincent
Reputatie 2
Badge +5
Hi @VincentvanGent ,

Helaas, jammer dat je wilt annuleren. Daarentegen heb ik bij deze het contract voor je geannuleerd. Een bevestiging zal je nog hierover ontvangen per e-mail.

Groetjes,
Nathan
Geachte heer, mevrouw,

Graag zou ook ik mijn contractovereenkomst annuleren. Ik ben geregistreerd door een promoter voor een 3-jarig contract, maar ik wil geen meerjarig contract. Mijn klantnummer is 258947.

Daarnaast wil ik laten weten dat ik vind dat het klanten te moeilijk wordt gemaakt om een contract te annuleren. Er staat in mijn contract dat het mogelijk is, maar er wordt nergens uitgelegd hoe het gedaan kan worden. Jammer, want om deze reden heb ik ook geen behoefte meer om een éénjarig contract af te sluiten bij Qurrent.

Met vriendelijke groet,

Gijs Romme
Reputatie 3
Badge +9
Beste gijsromme,

Wat jammer dat je het contract wil annuleren. Ik heb dit zojuist voor je gedaan. Ik zal je feedback doorgeven aan de afdeling. Mocht je op een later moment toch nog een jaarcontract bij ons willen afsluiten ben je natuurlijk van harte welkom. 🙂

Groet,

Jeroen
Graag wil ik mijn aanmelding annuleren wegen mijn partner niet wilt overstappen mijn klantnummer is 266634, had woensdag 10-01-2018 aangemeld. Opzeggen binnen bedenktijd van 14 dagen

in afwachting van uw bevestiging van de annulering
Reputatie 2
Badge +5
Hey Gerrytsang,

Bedankt voor je berichtje. Ik heb het voor je bij deze geannuleerd. Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen,verneem ik dit graag!

Groetjes,
Nathan
Hallo

Ik heb zelf de topic aangemaakt waarin ik graag mijn aanmelding wil annuleren. Dit ook via mail gedaan. Telefonisch geprobeerd maar tot heden nog geen reactie gehad.
Ik zou ook graag mijn aanmelding annuleren.

Vriendelijke groet Joyce Kroes
Klantnummer 255666
Reputatie 2
Badge +5
Hi Joyce,

Jammer dat je niet verder met ons in zee wilt. Wie weet in de toekomst.
Het komt voor de bakker, ik heb het voor je bij deze geannuleerd. Een mailtje ter bevestiging zal nog volgen 😉 .

Groetjes,
Nathan
Ook ik had een eigen topic geopend waarop geen antwoord maar vervolgens zie ik hier wel reacties komen van mensen van qurrent , en er is dan ook werkelijk geen andere manier om contact netbeheerder jullie te krijgen , heb gemaild en gebeld en dit word de 2e post.

“Ik wil graag gebruik maken van de 14 dagen bedenktijd en wil mijn contract van 8 januari met klant nummer 266156 annuleren en bij mijn huidige leverancier blijven. Ik heb meerdere malen gebeld eerder vorige week , helaas zonder succes vandaar dat ik het nu via deze weg doe. Graag hoor ik nog van jullie via mail als dit geregeld is , ik heb eerder vorige week een bericht achter gelaten bij jullie , maar ook hier een reactie binnen 2 weken. Telefonisch zijn jullie hartstikke slecht bereikbaar met onvoorstelbaar lange wachttijden.

Wachtende op een reactie.
MVG”
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Kimm,

Bedankt voor je berichten. Fijn dat je de community hebt gevonden.
Je berichten zijn goed ontvangen en je contract is inmiddels binnen de bedenktijd geannuleerd. Een bevestiging hiervan is per e-mail toegestuurd.

Groet, Nina
Hallo,
Ik wil gebruik maken van de opzegtermijn van 14 dagen voor het annuleren van het contract. Klantnummer 267750.
Graag zie ik een bevestiging hiervan.
Wil ik nog wel opmerken dat ik het vreemd vind dat jullie op een mail 2 weken reactietermijn geven. Voor een bedrijf vind ik dit niet klantvriendelijk. Tevens zijn jullie erg slecht telefonisch bereikbaar.
Groet, Petra
Ik zie er vanaf om klant te worden bij Qurrent.

Klantnummer: 268272

Jullie zijn onbereikbaar per mail en telefoon, dus bij deze.

Graag annuleren.
Hallo,

Graag het contract betreffende klantnr: 268272 annuleren.

Ik blijf liever bij mijn huidige energie leverancier.
Jullie reageren niet op emails en de telefoon on wordt nooit opgenomen, kan uren blijven hangen. Daarom bij deze. Annuleren aub!

Nogmaals, klantnr: 268272
Bedenktijd ging 19jan in.

Graag zsm bevestiging van mijn opzegging.

Mvg,
R Groenen
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Chuck,

Goed dat je ons hier hebt gevonden!

Wij hebben je aanmelding inmiddels succesvol geannuleerd. Hopelijk zien we je in de toekomst nog terug als klant Qurrent :)

Vriendelijke groet,
Tomer
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Chuck,

Goed dat je ons hier hebt gevonden!

Wij hebben de aanmelding inmiddels geannuleerd. Hiervan ontvang je ook een bevestiging per mail. Hopelijk mogen wij je in de toekomst nog eens verwelkomen als klant bij Qurrent :)

Groet,
Tomer
Beste meneer, mevrouw,

Wilt u de bestelling van klant 270198 annuleren. Ik heb hier ook over gemaild.

Bvd Bart
Hallo,

Ik probeer op deze manier maar contact te krijgen met de klantenservice want op een andere manier is nogal moeilijk.
Gisteravond een verkoper van jullie aan de deur gehad, en waar ik een offerte in de mail verwachtte kreeg ik meteen een contract.
Dat wil ik niet en zou dus graag willen annuleren.
Klantnummer: 270194

Hopen dat dit lukt,

Groetjes,

Twan
Contract annuleren klantnummer: 270 262 ingangsdatum 4-3-2018

Graag ontvang ik een bevestiging per email

Reageer