Beantwoord

Kunnen jullie mijn aanmelding annuleren?

• 10 november 2017
  • 37 reacties
  • 7191 keer bekeken

Toon eerste bericht

37 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Bart,

Welkom op onze community!

Ik zie dat mijn collega je aanmelding inmiddels heeft geannuleerd. Hopelijk mogen wij je in de toekomst nog eens verwelkomen bij Qurrent.

Groet,
Tomer
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Twan,

Goed dat je ons hier hebt gevonden.

Je aanmelding is inmiddels geannuleerd door een collega van mij. Hiervan heb je ook een automatische bevestiging ontvangen per mail.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dat uiteraard graag :)

Groet,
Tomer
Reputatie 4
Badge +8
Hoi S1984,

Goed dat je ons hier hebt gevonden!

Wij hebben je aanmelding geannuleerd. Hiervan ontvang je ook een automatische bevestiging per mail.

Groet,
Tomer
Beste,

Klantnummer: 270441

Helaas is het niet gelukt om met jullie in contact te komen. Telefonisch zijn er steeds lange wachttijden en inmiddels 5 emails gestuurd waarvan de eerste op 4 februari. Hierin hebben we aangegeven geen gebruik te willen maken van jullie producten/diensten. Binnen 2 weken kan je een contract ontbinden en daar voldoen wij aan. Graag ontvangen wij een akkoord.

Alvast bedankt.
Beste medewerkers van Qurrent,

Graag zou ik gebruik willen maken van jullie herroeping recht, wij hebben er voor gekozen om toch niet over te stappen dit jaar. Ik heb 6-2-2018 jullie al een mail hierover gestuurd, maar nog geen reactie gekregen.

Ik hoop het via deze weg alsnog voor elkaar te krijgen binnen de 14 dagen zodat onze huidige leverancier niet wordt opgezegd.

Mijn klantnummer is 271104
Hallo ik wil mijn bestelling annuleren. Mijn klantnummer is 271811 het contract zou ingaan per 1-8-2018. Bij nader inzien wil ik toch geen gebruik maken van het aanbod van Qurrent.

Graag ontvang ik een schriftelijke bevestiging van u. Alvast bedankt voor uw medewerking.
groetjes, Angelique
Ook ik heben al meerdere malen gebeld en per mail geprobeerd om het contract te ontbinden.

Er zou mij dmv een bevestigings mail na 14 dagen de annulering verzonden worden maar tot op heden nog niets van jullie vernomen.

Dus probeer het nu via deze weg en hoop hier wel enigeen bevestiging te krijgen dat het contract ontbonden is.

Mijn klantnummer is 270377

Groet susie
Badge +5
Hoi Ridvan,

Welkom op de Community, wat leuk dat je ons hier hebt gevonden! Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice en dat mijn collega het contract voor je heeft geannuleerd. Je krijgt nog een bevestiging van de annulering per e-mail.
Wij hopen dat je op een ander moment wel kiest voor de groenste energieleverancier van Nederland.

Groet,
Serena
Badge +5
Hoi Lieke,

Bedankt voor je bericht en wat leuk dat je ons hier hebt gevonden op de Community! Jammer dat je het contract wilt opzeggen, ik heb je e-mail erbij gepakt. Ik zal de annulering voor je in orde maken en je ontvangt daar ook nog een bevestiging van per e-mail.
Wij hopen je in de toekomst weer terug te zien bij de Groenste energieleverancier van Nederland. Een fijne dag verder!

Groet,
Serena
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Angelique en Susie,

Jammer dat jullie ons gaan verlaten. Ik zie dat mijn collega jullie inmiddels geholpen heeft. Wellicht tot in de toekomst!

Groet,

Jeroen
Beste ,
ik heb heb tot 2x een bericht gestuurd om mijn contract te annuleren helaas nog steeds geen bevestiging gehad dat het ook gebeurt is. Jammer van de slechte terug koppeling en jullie slechte bereikbaarheid.

ik zou het fijn vinden als er nu wel een reactie komt!

Groet,
Alphons Hoes
Reputatie 3
Badge +9
Goedemorgen Ahoes,

Welkom op de community! Jammer dat je wilt annuleren. Ik zie dat je vanochtend al met mijn collega hebt gesproken om de aanmelding te annuleren. Wie weet tot een andere keer!

Groet,

Jeroen

Reageer