Beantwoord

Kunnen jullie mijn aanmelding annuleren?

  • 16 januari 2018
  • 1 reactie
  • 86 keer bekeken

Er is een man pas geleden bij ons aan de deur geweest om te vragen of wij via Qurrent onze diensten wilden afnemen. Mijn man was op dat moment niet thuis, hij zei ik noteer je gegevens, je kan binnen 14 dagen opzeggen als je geen gebruik wilt maken van onze diensten.
Na overleg met mijn man hebben we besloten bij onze huidige leverancier te blijven.
Ik heb jullie echter op 8 januari een mail gestuurd en tot op heden nog geen reactie gehad.
Bij deze willen we geen gebruik maken van jullie diensten en bij onze huidige leverancier blijven.
Kunt u mij aub een recatie geven dat ons contract ontbonden is?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 18 januari 2018, 16:48

Hoi Karin,

Ik zie dat mijn collega vandaag de aanmelding heeft geannuleerd. Je hebt als het goed is ook al een bevestiging gehad per e-mail.
Wellicht mogen we je in de toekomst alsnog verwelkomen als klant bij Qurrent 🙂

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Karin,

Ik zie dat mijn collega vandaag de aanmelding heeft geannuleerd. Je hebt als het goed is ook al een bevestiging gehad per e-mail.
Wellicht mogen we je in de toekomst alsnog verwelkomen als klant bij Qurrent 🙂

Groet,
Tessa

Reageer