Beantwoord

Kunnen jullie mijn aanmelding annuleren?

• 22 januari 2018
  • 1 reactie
  • 94 keer bekeken

Goedendag,
Ik probeer jullie al een tijd te bereiken over het volgende: begin dit jaar werd ik op straat aangesproken door een dame van Qurrent (ene Sanne volgens mij) die mij een voorstel wilde sturen om over te stappen naar Qurrent als energieleverancier. Daarvoor had ze gegeven van mij nodig en dan zou ik een persoonlijk voorstel krijgen, allemaal best.
Nu heb ik het voorstel een tijdje terug ontvangen en blijkt dat dit geen voorstel is, maar dat ik ben overgestapt. Dat was niet mijn bedoeling en niet wat mij verteld is door de Qurrent-medewerker. Ik voel me nu opgelicht en onder valse voorwendselen aangemeld. Ik wil dus graag van Qurrent af, maar blijkbaar is het onmogelijk om (telefonisch of via e-mail) in contact te komen met de klantenservice, vandaar dat ik het op deze manier probeer.

Graag zo spoedig mogelijk contact en/of een bevestiging van annulering met excuses.
Klantnummer 265468
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 23 januari 2018, 18:54

Hoi Jotty,

Ik vind het vervelend dat je het gevoel hebt dat je bent opgelicht. Dit is absoluut niet onze bedoeling.

Ik heb je aanmelding geannuleerd en je ontvangt hier een bevestiging van per e-mail.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Jotty,

Ik vind het vervelend dat je het gevoel hebt dat je bent opgelicht. Dit is absoluut niet onze bedoeling.

Ik heb je aanmelding geannuleerd en je ontvangt hier een bevestiging van per e-mail.

Groet,
Tessa

Reageer