Beantwoord

Kunnen jullie mijn contract opzeggen?

• 26 januari 2018
  • 1 reactie
  • 70 keer bekeken

Ik was onder de indruk dat ik niet aan Qurrent overstappte, maar dat gebeurde wel. Nu wil ik met Qurrent stoppen maar de telefoons zijn niet bereikbaar, de e-mails kunnen via de website niet gestuurd worden en ik heb een rekening van Qurrent open staan. Met wie of hoe moet ik contact nemen of met Qurrent te stoppen?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 29 januari 2018, 15:36

Hallo L. Gerden,

Welkom op de community!

Wat jammer om te vernemen dat je geen klant meer wilt zijn bij Qurrent. Na jouw aanmelding had jij een wettelijke bedenktijd van 14 kalenderdagen en in deze periode hebben wij geen annulering ontvangen. Om deze reden zijn wij per 16 december 2017 gestart met de levering op jouw adres. Dit betekent dat wij jouw aanmelding niet meer kunnen annuleren. Indien je geen klant meer wilt zijn bij Qurrent, kan je je aanmelden bij een andere leverancier. Zij zullen de levering bij ons beëindigen.

Ik heb je hierover ook gemaild met een gedetailleerdere uitleg.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hallo L. Gerden,

Welkom op de community!

Wat jammer om te vernemen dat je geen klant meer wilt zijn bij Qurrent. Na jouw aanmelding had jij een wettelijke bedenktijd van 14 kalenderdagen en in deze periode hebben wij geen annulering ontvangen. Om deze reden zijn wij per 16 december 2017 gestart met de levering op jouw adres. Dit betekent dat wij jouw aanmelding niet meer kunnen annuleren. Indien je geen klant meer wilt zijn bij Qurrent, kan je je aanmelden bij een andere leverancier. Zij zullen de levering bij ons beëindigen.

Ik heb je hierover ook gemaild met een gedetailleerdere uitleg.

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen