Vraag

Meerdere malen gebeld, contract staat nog steeds op oude adres en blijf maar betalen voor oud adres.

• 2 oktober 2019
  • 0 reacties
  • 23 keer bekeken

Hoi, ik heb een paar vragen. Ik ben verhuisd en heb qurrent meegenomen naar t nieuwe adres. Zoals ook te lezen is in de mail:

De levering op je nieuwe adres start op:
zaterdag 10 augustus 2019

De levering op je oude adres stopt op:
donderdag 22 augustus 2019

--

Op 26 en 27 augustus is er voor het oude en voor het nieuwe adres een het maandelijkse bedrag afgeschreven. Het contract zou afgelopen zijn op 22 augustus, maar ik betaal alsnog voor de maand september op t oude adres. Aan de telefoon werd mij verteld dat dan mijn contract pas "echt" af loopt en dat dat het laatste bedrag is dat ik moet betalen. Maargoed bij de afrekening staat dat ik betaal voor de maand "september" op het "oude adres". Beetje raar want ik woon er niet meer en wens enkel te betalen voor het nieuwe adres.

Maargoed nu het volgende, ik heb een slimme meter in de nieuwe woning, maar deze is niet gekoppeld aan Qurrent. Ik heb mijn profiel bekeken op qurrent en ik zie dat mijn oude adres hier nog in staat. Graag wil ik dit gewijzigd hebben naar mijn nieuwe adres, zodat ik de slimme meter kan uitlezen in jullie app.

Volgens de mailing was deze verhuizing, doorgevoerd in het systeem, maar niet dus.

Hoor graag van jullie want telefonisch lange wachttijden en op de live chat is niemand aanwezig.

Mvg,

Milan

0 reacties

Geen reactie

Reageer