Beantwoord

Mijn oude contract stopt eerder dan ingang nieuw contract, wat nu?

• 2 december 2016
  • 2 reacties
  • 336 keer bekeken

goedendag, in jullie contractvoorstel staat:Op dit moment ontvang je nog geen groene energie van Qurrent. Je dashboard is daarom nog leeg. Vanaf 15-01-2017 starten wij de levering. Je krijgt van ons een mail als het zover is. mijn huidige vontract bij budget energie loopt van 6-1-2016 tot 6-1-2017. Ik heb deze datas bij aanmelding vermeld Als jullie levering 15-1-2017 ingaat, wat gebeurd er in die ""op papier"" in die ontbrekende week?
Ik hoor het , Groet Hans van der Schilden
icon

Beste antwoord door Zr40 2 december 2016, 12:17

Wat er precies gaat gebeuren is het volgende: Qurrent zegt jouw overeenkomst met Budget Energie op per 15 januari. Tot die datum blijft Budget Energie jouw leverancier. Je huidige tarieven bij Budget Energie staan vast tot 6 januari, dat betekent dat vanaf 6 januari t/m 14 januari Budget Energie de variabele tarieven in rekening zal brengen. Vanaf 15 januari stopt de levering door Budget Energie en start de levering door Qurrent. En uiterlijk 8 weken later ontvang je de eindnota van Budget Energie.

Als je geen slimme meter hebt dan is het zeker aan te raden om de meterstanden van 6 januari en 15 januari te noteren!
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +6
Wat er precies gaat gebeuren is het volgende: Qurrent zegt jouw overeenkomst met Budget Energie op per 15 januari. Tot die datum blijft Budget Energie jouw leverancier. Je huidige tarieven bij Budget Energie staan vast tot 6 januari, dat betekent dat vanaf 6 januari t/m 14 januari Budget Energie de variabele tarieven in rekening zal brengen. Vanaf 15 januari stopt de levering door Budget Energie en start de levering door Qurrent. En uiterlijk 8 weken later ontvang je de eindnota van Budget Energie.

Als je geen slimme meter hebt dan is het zeker aan te raden om de meterstanden van 6 januari en 15 januari te noteren!
Badge +5
Niets aan toe te voegen Zr40 🙂 Alvast van harte welkom bij de club H.G.vanderSchilden! We hopen je nog vaker in onze community te mogen verwelkomen.

Is je vraag zo beantwoord en alles omtrent de overstap duidelijk? Aarzel niet om je vragen hier te stellen, onze moderators en Q-brains zoals Zr40 helpen je graag!

Groeten van,
Annick

Reageer