Beantwoord

Na meerdere malen contact nog steeds geen verleningsvoorstel?

• 28 januari 2019
  • 1 reactie
  • 156 keer bekeken

Beste heer, mevrouw,

Na meerdere malen telefonisch contact te hebben gehad met medewerkers van Qurrent hebben wij nog steeds geen verlengingsvoorstel ontvangen.
Ons contract is inmiddels meer dan een maand geleden afgelopen, graag ontvangen we zsm reactie.
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 30 januari 2019, 11:37

Hoi @Jeroenvr.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Ik zie inderdaad dat er in december is toegezegd dat er een automatisch gegenereerd verlengaanbod zou volgen. Ik zie echter ook dat dit helaas nooit is gekomen. Mijn excuus hiervoor.

Momenteel is het voor ons niet mogelijk om verlengaanbiedingen te doen vanwege de overname door Greenchoice. Wel heeft Greenchoice speciale aanbiedingen voor klanten van Qurrent die hun energiecontract willen verlengen.
Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met het telefoonnummer van Greenchoice dat je hiervoor kan bellen.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Jeroenvr.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Ik zie inderdaad dat er in december is toegezegd dat er een automatisch gegenereerd verlengaanbod zou volgen. Ik zie echter ook dat dit helaas nooit is gekomen. Mijn excuus hiervoor.

Momenteel is het voor ons niet mogelijk om verlengaanbiedingen te doen vanwege de overname door Greenchoice. Wel heeft Greenchoice speciale aanbiedingen voor klanten van Qurrent die hun energiecontract willen verlengen.
Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met het telefoonnummer van Greenchoice dat je hiervoor kan bellen.

Groeten,
Julian

Reageer