Beantwoord

Nieuw contract (verlenging) zonder akkoord.....

• 18 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 95 keer bekeken

Bedankt voor je verlenging

Beste ...,

Dank dat je je energiecontract hebt verlengd! Je blijft samen met ons bijdragen aan een groener Nederland. Voor onszelf en voor de generaties na ons.

Sorry...wat?
Ik heb helemaal niks verlengd. Mijn contract loopt pas in januari af. Ik heb een verlengvoorstel gekregen, maar daar ben ik (nog) niet op in gegaan.
Ik ga me nog oriënteren op een mogelijke overstap of verlenging.
U geeft me 14 dagen bedenktijd om te annuleren, maar dat vind ik de omgekeerde wereld. Mijn contract loopt nog niet af en zal na aflopen veranderen in een variabel contract.
Nu is er blijkbaar een contract afgesloten voor 3 jaar...zonder toestemming.

Annuleer dit graag zo snel mogelijk.

Met vriendelijke groet,
Niels
icon

Beste antwoord door Tomer van Qurrent 19 oktober 2018, 14:03

Hoi Niels,

Welkom op onze community. Goed dat je ons hier hebt gevonden.

Kennelijk is er iets fout gegaan bij het verlengaanbod. Zoals je zelf aangeeft, heb je 14 dagen bedenktijd. Ik ga de aanmelding daarom ook annuleren.

Mocht je nog vragen hebben over het verlengaanbod of iets anders, dan horen wij dat graag.

Groet,
Tomer
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Niels,

Welkom op onze community. Goed dat je ons hier hebt gevonden.

Kennelijk is er iets fout gegaan bij het verlengaanbod. Zoals je zelf aangeeft, heb je 14 dagen bedenktijd. Ik ga de aanmelding daarom ook annuleren.

Mocht je nog vragen hebben over het verlengaanbod of iets anders, dan horen wij dat graag.

Groet,
Tomer

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen