Vraag

Opzeggen

• 13 maart 2019
  • 3 reacties
  • 157 keer bekeken

Heeft Qurrent een telefoonnummer waarmee mensen in het buitenland ze kunnen bereiken want ik heb meerdere e-mails naar Qurrent gestuurd en ik heb geen enkele keer van ze gehoord. Ik wil graag mijn contract opzeggen maar ik kan ze niet bereiken. Ik wil graag per 31-03-2019 mijn contract opzeggen in verband met verhuizen naar het buitenland en ik ga ook van de gemeente uitschrijven per 31-03-2019 Help!!!! Want dit is toch niet mogelijk dat ze niet eens kunnen reageren op mensen de e-mails

3 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @Alain,

Ik kan geen mails van je vinden en ik zie ook geen klantnummer in je account staan.
Weet je zeker dat je bij Qurrent een contract hebt?

Ons nummer vanuit het buitenland is +31887771200.
Je kunt mij ook een privéberichtje sturen met je klantnummer of je postcode+huisnummer.

Groet, Joost
Hoi Joost

Ik heb contact formulier via Qurrent.nl gebruikt. Ik probeer met de aangeven nummner te bellen maar gaat niet door. Zo ver ik weet denk ik dat mijn registratie nummer bij jullie is 163289. Graag zou ik dit zo snel mogelijk stop zetten want ik ben niet plan om stroom voor April te betalen.
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @Alain,

Zojuist zag ik dat mijn collega de opzegging verwerkt heeft per 31-03-19. Er is hierover een e-mail naar je gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres.

Groet, Simon

Reageer