Vraag

Opzeggen contract

• 17 maart 2018
  • 5 reacties
  • 241 keer bekeken

Beste Qurrent,

Ik wil graag mijn contract opzeggen per 20-4-2018 wegens een verhuizing. Echter heb ik via het normale contactformulier geen reactie van jullie mogen ontvangen. Graag zou ik bevestiging krijgen van de opzegging.
Naam: J. Koop
Klantnummer: 190151

Alvast bedankt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi J.K.,

Welkom op onze community!

Voordat ik de opzegging definitief verwerk, wil ik je er graag op wijzen dat wij je energiecontract gewoon kunnen meeverhuizen naar je nieuwe woning. En dat geheel kosteloos! Dat scheelt weer gedoe om het regelen van energie voor je nieuwe woning.

Ik hoor graag of je het contract wil opzeggen, of laten verhuizen. In het laatste geval verneem ik graag wat je nieuwe adres wordt, en vanaf welke datum je daar energie wil ontvangen.

Groet,
Tomer
Beste Tomer,

Meeverhuizen is niet mogelijk, dus opzeggen is voldoende.

Met vriendelijke groet,
Reputatie 3
Badge +9
Hoi J.K,

Ik heb zojuist je opzegging in gang gezet, je ontvangt zomenteen een mail ter bevestiging.

Groet,

Jeroen
Beste Jeroen,
Ik kreeg gisteren een e-mail van jullie waarin is gesteld dat de opzegging niet kan worden verwerkt omdat een nieuwe leverancier de energielevering al heeft overgenomen. Aangezien ik zelf niet meer op dat adres woon kan het zo zijn dat de nieuwe bewoner al een nieuw energiecontract heeft afgesloten (bij een andere leverancier). Zelf heb ik hier geen weet van en geen invloed op, dus vind ik het wel raar dat jullie mijn contract niet kunnen verwerken. Staan energiecontracten op een adres of op naam geregistreerd? Ik hoop nu in ieder geval niet dat zo meteen een rekening komt voor iets wat ik heb aangegeven niet meer te willen (en kunnen) gebruiken. Graag ontvang ik van jullie een bevestiging dat de levering door jullie en betaling ook daadwerkelijk stopt per 20 april.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi J.K.

Jouw contract op jouw adres is beëindigd per 18 april 2018, omdat iemand anders zich bij een energieleverancier heeft aangemeld. Binnen maximaal zes weken ontvang je van ons een eindafrekening.

Groet,
Tessa

Reageer