Vraag

Overstap herstellen

• 18 maart 2018
  • 3 reacties
  • 134 keer bekeken

Ik ben overgestapt naar een andere leverancier. Zij hebben echter niet de juiste ingangsdatum gebruikt maar een maand eerder. Daardoor krijg ik te maken met opzegkosten en mis ik mijn welkomstbonus. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zij hebben toegezegd dat ze de overstap zullen annuleren. Ik wil graag weten of dat inmiddels gerealiseerd is. Graag uw reactie. Alvast bedankt, Carolien

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Carolien,

Welkom op onze community!

Ik heb je gegevens erbij gepakt, en je krijgt inderdaad weer energie van ons. De annulering van de andere leverancier is in goede orde ontvangen en verwerkt.

Groet,
Tomer
Hallo Tomer,

Inmiddels is dan het contract overgegaan naar een andere leverancier. Nu wel zoals bedoeld na ruim een jaar afname van Qurrent. Ik heb vandaag een bedrag van 77,53 ontvangen met als omschrijving jaarnota 2017. Ik kan deze jaaropgave nergens terugvinden.
Graag zou ik een eindoverzicht en ook de welkomstbonus ontvangen.
Hoor ik even van u? Alvast bedankt.

Hartelijke groet,
Carolien
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Carolien,

Bedankt voor je bericht.

De jaarnota van 2017 met het door jou genoemde bedrag kan ik niet terugvinden.
Wel zie ik dat er op dit moment nog een eindnota voor onze levering aan jouw adres wordt opgemaakt.
De maximale tijd die we hiervoor mogen nemen is 6 weken. Vanaf het moment van jou afmelding zijn er nu 3 weken en 4 dagen voorbij.
Nog even geduld dus, je eindnota komt eraan!

Groeten,
Julian

Reageer