Beantwoord

Verhuizen met nog een Qurrent klant - hoe gaat dit in zijn werk?

• 27 december 2017
  • 2 reacties
  • 115 keer bekeken

Beste Qurrent, vanaf 10 januari 2018 gaan mijn dochter met haar man en wij verhuizen naar een woonboerderij, nu hebben wij allebei een Qurrent contract bij jullie. Mijn contractnummer is 138610 en dat van mijn dochter is 198452. Wij wllen dit graag samenvoegen voor zowel elektriciteit en gas..
kunnen julie aangeven hoe dit moet?

vriendelijke groet,
Roel de Lange
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 2 januari 2018, 15:12

Hallo RdeLange,

Bedankt voor je bericht.
Wat leuk dat jullie samen gaan wonen op een woonboerderij.
Zoals we zojuist telefonisch hebben besproken, is het mogelijk om 1 contract mee te verhuizen en het andere contract op te zeggen. In dit geval gaat het contract van je dochter mee, en wordt het contract van jou opgezegd.
Heel veel geluk en plezier gewenst in de nieuwe woning, en natuurlijk ook de beste wensen voor 2018!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo RdeLange,

Bedankt voor je bericht.
Wat leuk dat jullie samen gaan wonen op een woonboerderij.
Zoals we zojuist telefonisch hebben besproken, is het mogelijk om 1 contract mee te verhuizen en het andere contract op te zeggen. In dit geval gaat het contract van je dochter mee, en wordt het contract van jou opgezegd.
Heel veel geluk en plezier gewenst in de nieuwe woning, en natuurlijk ook de beste wensen voor 2018!

Groetjes, Nina
Beste Nina,

Jij ook de beste wensen voor 2018, fijn dat het zo mooi geregeld is,hartelijk dank voor het meedenken.

Groetjes,
Roel

Reageer