Beantwoord

Verkeerde tarievenblad op profielpagina/contract

• 8 februari 2018
  • 5 reacties
  • 176 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +12
Het kostte even moeite, maar nadat ik op 11 december akkoord ging met jullie verlengingsvoorstel van 7 december, en na enig aandringen hier, ontving ik op 12 januari de bevestiging. Hierin werd met een link verwezen naar tarievenblad "9-1-2018".

https://www.qurrent.nl/SiteFiles/doc/Tarieven-2017/11-2017/Tarievenblad-Qurrent-Energie-1jaarPZ-m11.pdf

Wanneer ik daarna op mijn profielpagina keek onder het tabblad contract, zag ik daar in eerste instantie "v11-1-2018" en inmiddels "v26-1-2018".

https://www.qurrent.nl/SiteFiles/doc/Tarieven-2018/1-2018/Tarievenblad-Qurrent-energie-1jaarPZ-m1.pdf

Het prijsverschil bedraagt bij gas ongeveer 1,5 cent per m3.

Waarom is er een verschil tussen contractbevestiging en verwijzing op de contractpagina? Waarom wordt het tarievenblad waarnaar de contractpagina verwijst steeds gewijzigd voor een contract dat een jaar vast is? Zijn jullie niet bang dat klanten de indruk zouden kunnen krijgen dat jullie stiekem de tarieven en andere voorwaarden lopende het contract kunnen wijzigen?

Groet, Frans
icon

Beste antwoord door FransvanWoerkom 20 februari 2018, 17:52

Nee hoor,

Volgens mij staat alles nu goed.

Groet, Frans
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Frans,

Dankjewel voor je bericht en fijn dat je dit is opgevallen.

Ik vind het namelijk heel vervelend om toe te geven, maar de tarieven staan inderdaad verkeerd 😞 De tarieven waarmee je akkoord bent gegaan en welke zijn bevestigd per e-mail zijn leidend. Mijn collega heeft ze meteen goed gezet in onze administratie, zodat de juiste tarieven worden gehanteerd op de jaarnota. Hiermee is het echter nog niet meteen aangepast in Mijn Energie. Dit ga ik ook voor je uitzetten en ik hoop je er spoedig over te informeren!

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Frans,

Zoals ik in mijn vorige bericht hebt aangegeven staan de tarieven nu goed in onze administratie. Ik ben nagegaan of ze ook goed gezet kunnen worden in Mijn Energie. Dit is helaas niet mogelijk. Er is dan namelijk een te groot risico dat jouw Mijn Energie account crasht en dit willen wij uiteraard voorkomen. Sorry voor het ongemak.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +12
Hoi Tessa,

Er was kennelijk iemand bij Qurrent die een risico nam. Sinds een paar dagen staat in mijn Profiel -> Contract de link naar het goede tarievenblad dd 9-1-2018. Ik kijk onder Energiegebruik nooit naar de euro's. Alleen bij verlenging en jaarnota.

Groet, Frans
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Frans,

Als ik de situatie goed begrijp zijn dat niet de tarieven waarmee je akkoord bent gegaan. In onze administratie staan wel degelijk de tarieven waarmee je akkoord bent gegaan. Deze worden ook gehanteerd voor de opmaak van je jaarnota.

Groet,
Tomer
Reputatie 4
Badge +12
Nee hoor,

Volgens mij staat alles nu goed.

Groet, Frans

Reageer