Beantwoord

Waar blijft mijn Bookspot cadeaukaart?

• 29 september 2018
  • 9 reacties
  • 176 keer bekeken

Ik zou na ontvangst van mijn contract bevestiging binnen 30 dagen een bookspot cadeaukaart per mail ontvangen. Ik ben mijn contract 32 dagen geleden onvangen, maar nog geen bookspot cadeaukaart. Wanneer komt deze?
icon

Beste antwoord door IJETerMeer 15 oktober 2018, 12:42

Dank je wel voor alle moeite. Ik heb de code binnen. Ik heb al besteld
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @IJETerMeer.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Ik heb het nagevraagd bij onze afdeling Sales & Orders en zij hebben bevestigd dat ze achter de Bookspot cadeaukaart aangaan voor je.
We verwachten in de loop van de week meer informatie te hebben over wanneer je de cadeaukaart kan verwachten.

Groeten,
Julian
Dank je wel voor de moeite. Ik wacht het rustig af.
Het is inmiddels al weer bijna een week verder maar ik heb nog steeds geen bookspot cadeaukaart ontvangen. Ik had deze willen gebruiken om enkele verjaardags cadeaus van te bestellen maar dat gaat op deze manier niet lukken.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi IJETerMeer,

Helaas hebben wij nog geen bevestiging ontvangen dat de cadeaukaart is opgestuurd. Julian zoekt nu uit wat de huidige status is. We houden je op de hoogte!

Groet,
Tomer
Reputatie 4
Badge +8
Hoi IJETerMeer,

Zojuist heb ik de terugkoppeling gekregen dat de bon is opgevraagd bij Bookspot. Zodra deze binnen is, zullen wij die gelijk naar je sturen!

Excuses voor het lange wachten.

Groet,
Tomer
Ik heb zojuist contact gehad met bookspot maar zij verwijzen mij toch weer naar jullie. Ik vind het nu toch wel erg lang duren, voordat ik de cadeaukaart krijg
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @IJETerMeer.

Bedankt voor je bericht. Erg vervelend dat je heen en weer hebt moeten bellen.

Ik heb zojuist een e-mail verstuurd met de code die je kunt gebruiken om je Bookspot waardebon te verzilveren.

Groeten,
Julian
Dank je wel voor alle moeite. Ik heb de code binnen. Ik heb al besteld
Reputatie 5
Badge +13
Goed om te horen IJETerMeer! Ik hoop dat je iets leuks ervan heb kunnen kopen?

Groetjes, Tanja

Reageer