Beantwoord

Waar blijft mijn Media Markt waardebon?

• 29 september 2018
  • 17 reacties
  • 384 keer bekeken

Ik probeer het een keer via deze weg. Ik heb meer dan 2 maanden geleden aangemeld, de stroom wordt al 6 weken door jullie geleverd maar de mediamarkt check komt maar niet. 6-7 keer met jullie klantenservice gebeld... alleen maar leugens en valse beloftes. Van de 6 keer dat er beloofd is om terug te bellen heeft 1 persoon dat ook werkelijk gedaan. Anderen gaven aan dat ik zelf maar moest bellen met de postcodeloterij of met een vervoersbedrijf. Als laatste is er een spoedprocedure opgestart om de bon te leveren, dat is een week geleden. Wat is spoed bij jullie?
Bij spoed verwacht ik dat iemand in z'n auto stapt en die bon vandaag nog komt brengen.

De enige reden dat ik een contract bij jullie heb afgesloten is vanwege die bon.
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 1 oktober 2018, 14:00

Hoi @gast345.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Allereerst vind ik het vervelend om te horen dat je zo vaak hebt gebeld en contact hebt gezocht voor de Media Markt waardebon. Dat je door wordt verwezen naar de Nationale Postcode Loterij of zelfs een vervoersbedrijf is natuurlijk uit den boze.
Ik ben zojuist naar mijn teamleidster gegaan om te vragen of wij al contact hebben opgenomen met de Nationale Postcode Loterij over jouw waardebon. Zij heeft mij laten zien dat we dit reeds hebben gedaan en dat bij de Nationale Postcode Loterij bekend is dat je deze waardebon nog dient te ontvangen.

Geen zorgen dus, de Media Markt waardebon komt echt jouw kant op. We vragen nog om een klein beetje geduld maar daarna kan je voor € 400,- helemaal los gaan!

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @gast345.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Allereerst vind ik het vervelend om te horen dat je zo vaak hebt gebeld en contact hebt gezocht voor de Media Markt waardebon. Dat je door wordt verwezen naar de Nationale Postcode Loterij of zelfs een vervoersbedrijf is natuurlijk uit den boze.
Ik ben zojuist naar mijn teamleidster gegaan om te vragen of wij al contact hebben opgenomen met de Nationale Postcode Loterij over jouw waardebon. Zij heeft mij laten zien dat we dit reeds hebben gedaan en dat bij de Nationale Postcode Loterij bekend is dat je deze waardebon nog dient te ontvangen.

Geen zorgen dus, de Media Markt waardebon komt echt jouw kant op. We vragen nog om een klein beetje geduld maar daarna kan je voor € 400,- helemaal los gaan!

Groeten,
Julian
Ook ik zit te wachten en wachten op de mediamarkt bon van 400 euro. Ik heb al 4 keer gebeld maar elke keer wordt er wat anders gezegd. De ene keer is het, er is iets mis gegaan en de andere keer komt zo snel mogelijk jou kant op enz.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi RBB,

Dank voor het doorgeven! Het is natuurlijk heel slecht dat dit al zo lang duurt. Mijn excuses hiervoor.

Ik zie dat mijn collega je gisteren hier inmiddels over heeft gesproken. Ik zal nogmaals de persoon die de logistiek hiervan coördineert hierop attenderen.

Groet,
Tomer
Precies dit dus. Dit verhaal word mijn elke keer verteld maar hier kom ik geen stap verder mee. Wat is er aan de hand?!?
Weer een keer gebeld, we zijn tenslotte een week verder. Er werd me nu verteld dat alles de schuld is de postcodeloterij en dat Qurrent nergens voor verantwoordelijk is. De medewerker had geen idee of de bon nog kwam maar wist wel te melden dat er veel mensen aan het wachten waren en dat er vaak gebeld werd.
Ik heb aangegeven dat ik m'n contract wilde laten ontbinden omdat Qurrent zich niet aan z'n afspraken houdt, hierop kwam al gauw het dreigement dat er dan een boete verstuurd zou worden.
En tot nu toe geen enkele informatie vanuit Qurrent wat er aan de hand is en wanneer het opgelost wordt.

Het begint nogal triest te worden... alsof je zaken doet met een malafide organisatie uit een bananen republiek.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @RBB en @gast234,

Ik begrijp jullie gevoel uiteraard goed. Jullie wachten nu al heel lang op de cadeaubon.

Wij zijn bezig deze kwestie op te lossen. Helaas is het ons op dit moment niet inzichtelijk wanneer de bon precies naar jullie wordt verstuurd. Wij hebben het verzoek ingediend dit zo snel mogelijk in orde te maken. In jullie contract staat dat jullie deze krijgen, dus dat gaat helemaal goed komen!

Excuses voor het lange wachten. Ik hoop dat jullie de bon snel op jullie mat vinden.

Groet,
Tomer
10 dagen verder en maar weer een keer gebeld. En ook nu weer nieuwe leugens, deze keer werd er gemeld dat de bon waarschijnlijk al geleverd was en dat er een bonnetje in m'n brievenbus zou moeten zitten. Onzin natuurlijk. Medewerkster was ook niet bereid om iets uit te leggen of uit te zoeken.
Het internet staat inmiddels vol met klachten over Qurrent maar jullie blijven maar volharden in zwijgen of liegen. Ik ben er wel een beetje klaar mee.

Ondertussen krijg ik een bericht van jullie dat er een actie is met zonnepanelen, met jullie tempo worden die in 2030 geleverd?

Waar blijft die bon of een fatsoenlijke uitleg wat er aan de hand is!?
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @gast345,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp heel goed dat je er zo langzamerhand klaar mee bent.

Ik zie inderdaad dat je hier gisteren een collega van mij over gesproken hebt. Zij heeft nogmaals urgentie gezet achter het versturen van je bon.

Excuses voor het wachten.

Groet,
Tomer
een nieuw hoofdstuk in dit drama. Jullie sturen me doodleuk een email dat de bon 3 maanden geleden al geleverd is. Als dat zo was dan zou ik geen klacht indienen, right?!

Jullie geven aan dat de bon is geleverd op een recreatiepark, dat is waar de stroom geleverd wordt. ik heb een POSTadres, een postadres is om post naar te sturen, zoals een een mediamarkt bon.

Hoe is het mogelijk dat de pakketdienst een aangetekende brief niet aan mij levert maar aan iemand anders? Ik heb nagevraagd bij de receptie van het park en ze hebben geen bon voor mij ontvangen.
Ik wil de handtekening zien aan wie de bon geleverd is, niet aan mij! En waarom geven jullie na 3 maanden bellen met jullie klantenservice opeens aan dat de bon al geleverd is?!

Ik wil nu de bon zo snel mogelijk hebben op het postadres wat bij jullie bekend is en dat er een einde komt aan dit geklungel van jullie kant.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @gast345,

Het lijkt erop dat wij de bon naar het adres hebben gestuurd wat bij ons als postadres staat, maar wat niet jouw woonadres is.

Mijn collega heeft je mail ontvangen en is bezig om te overleggen wat we hier verder mee gaan doen. Deze week hoor je meer van hem.

Ik hoop op je begrip, we zijn hier mee bezig!

Groet, Joost
Goedendag,

Ik hou er zelf niet van om te klagen of iets dergelijks maar ik heb hetzelfde probleem. Ik wacht ook al langer als 2 maanden inmiddels op de mediamarkt bon van 400 euro.
Meerdere keren over gebeld, Zou doorgezet worden naar leidingevende. Nog een keer gebeld toen was die persoon ziek. Daarna zou ik teruggebeld worden is niet gebeurd.

Valt er voor mij ook te zeggen wanneer ik de Bon kan ontvangen (Black Friday wel misgelopen helaas 😋)
Joost,

niemand heeft contact opgenomen om dit op te lossen. Wat ik niet snap is waarom jullie dit niet willen oplossen? Iemand die wat kan beslissen heeft dit toch met 1 email uit de wereld?

"stuur die bon naar adres xxxxxxxx" en je bent klaar.

Ik vind dit zo slecht.....
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @MichelStuart.

Dank voor je bericht. Vervelend om te horen dat je nog geen cadeaubon van de MediaMarkt hebt mogen ontvangen.
Doordat je hierover telefonisch contact met ons hebt opgenomen waren we hier al van op de hoogte en hebben we reeds aan de Nationale Postcodeloterij gevraagd om de cadeaubon zo snel mogelijk aan je te versturen. We doen helaas dus nog even een beroep op je geduld.
Excuus hiervoor.

@gast345, vandaag heb je met mijn collega Koen over de zaak gesproken. Hij belt je morgen tussen 13:00 uur en 14:00 uur op.

Groeten,
Julian
We zijn alweer weken verder en nog steeds hebben jullie die bon niet opgestuurd. Wat is er nou zo moeilijk aan om een fout die jullie gemaakt hebben even te herstellen? Dat zou toch geen 4 maanden moeten duren?
En als ik niet blijf reageren dan hoor ik nooit meer wat van jullie, dat is bijna net zo triest.

Nogmaals: waar blijft die bon?
Reputatie 2
Badge +6
Hoi @gast345,

We hebben van de Nationale Postcode Loterij bericht gekregen dat deze op 5 december al verstuurd zou zijn. We hebben laten weten dat dit toch echt niet zo is en daar zijn zij nu ook achter gekomen. De bonnen worden nu opnieuw verstuurd en we hebben te horen gekregen dat het binnen 2 weken op de mat zou moeten liggen. Excuses dat ik je weer niet beter nieuws kan geven, want ik snapt dat het frustrerend is. Ik moet helaas toch nog 1 keer beroep doen op je geduld.

Groet,

Fokke
Hoera... na 5 maanden bellen en mailen (zo vaak op dit forum om een update over de klacht moeten vragen dat het system me nu de status "Q-friend" heeft gegeven....) is de bon deze week geleverd!
Dank aan "Koen" van de klantenservice, de enige Qurrent klantenservice medewerker die ook daadwerkelijk terugbelt als dat beloofd wordt.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @gast345.

Goed om te horen dat je na al het wachten dan eindelijk gebruik kan gaan maken van de Media Markt waardebon.
Ik wens je veel plezier toe met het shoptegoed.

Groeten,
Julian

Reageer