Beantwoord

Waar kan ik terugvinden dat ik een contract heb met korting van de postcodeloterij (€ 400-)?

• 3 december 2018
  • 1 reactie
  • 194 keer bekeken

Door de actie van de postcodeloterij ben ik overgestapt naar Qurrent. Ik zie dat echter nier terug in mijn nota. Hoe zit dat? Ik begreep dat 8 maal het termijnbedrag 50 euro in vermindering wordt gebracht. Dat zie ik echter niet.

Met vriendelijke groet,

Piet Zonneveld
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 5 december 2018, 11:26

Hoi @PietZonneveld.

Welkom op de community en bedankt voor uw bericht.

De € 400,- korting (inderdaad verdeeld als 8 x € 50,- die in mindering wordt gebracht op het termijnbedrag) is reeds verrekend met het termijnbedrag dat in uw contractbevestiging wordt genoemd.
Daarom staat uw huidige termijnbedrag voor stroom op € 5,-. Mijn collega Rianne heeft u hier op 19 november jongstleden uitleg over gegeven per mail.

Ik heb u zojuist uw contractbevestiging opnieuw verstuurd, zodat u de gemaakte afspraken en uw termijnbedrag nog kunt nalezen en controleren.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @PietZonneveld.

Welkom op de community en bedankt voor uw bericht.

De € 400,- korting (inderdaad verdeeld als 8 x € 50,- die in mindering wordt gebracht op het termijnbedrag) is reeds verrekend met het termijnbedrag dat in uw contractbevestiging wordt genoemd.
Daarom staat uw huidige termijnbedrag voor stroom op € 5,-. Mijn collega Rianne heeft u hier op 19 november jongstleden uitleg over gegeven per mail.

Ik heb u zojuist uw contractbevestiging opnieuw verstuurd, zodat u de gemaakte afspraken en uw termijnbedrag nog kunt nalezen en controleren.

Groeten,
Julian

Reageer