Beantwoord

Waarom heb ik al twee maanden betaald terwijl mijn startdatum bij Qurrent pas 10 oktober is?

• 4 september 2018
  • 1 reactie
  • 108 keer bekeken

Ik heb een tijdje geleden doorgegeven dat ik zou willen overstappen naar Qurrent en nu blijkt dat ik sinds die tijd al wel een vast bedrag per maand betaal, terwijl mijn startdatum nog moet komen. Hoe kan dit en hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 6 september 2018, 09:59

Hi Kari,
De reden daarvan is dat we zijn begonnen met het verkeerde adres te leveren. Je had in eerste instantie een bestelling gedaan waarbij we in augustus zouden gaan leveren. Toen is het verkeerde huisnummer aangesloten. Daardoor heb je twee maanden betaald, terwijl we je niet hebben geleverd.
Deze termijnen worden nu gecrediteerd, dus je krijgt ze binnen 14 dagen terug.
Je nieuwe contract heb je op 4-9 van ons gekregen en start inderdaad op 19 oktober.
Groet, Joost
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hi Kari,
De reden daarvan is dat we zijn begonnen met het verkeerde adres te leveren. Je had in eerste instantie een bestelling gedaan waarbij we in augustus zouden gaan leveren. Toen is het verkeerde huisnummer aangesloten. Daardoor heb je twee maanden betaald, terwijl we je niet hebben geleverd.
Deze termijnen worden nu gecrediteerd, dus je krijgt ze binnen 14 dagen terug.
Je nieuwe contract heb je op 4-9 van ons gekregen en start inderdaad op 19 oktober.
Groet, Joost

Reageer