Beantwoord

Waarom heb ik een opzegboete in rekening gebracht gekregen op mijn eindnota?

• 17 juli 2018
  • 1 reactie
  • 114 keer bekeken

Hi,

Ik heb een eindnota gekregen met een opzegboete? Kunnen jullie nakijken waar dit vandaan komt? En hoe voorkom ik dat ik deze boete moet betalen?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 19 juli 2018, 14:37

Hoi @RositaOlivier,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Je hebt van ons een opzegboete in rekening gebracht gekregen omdat je je 3 Jaar Prijs Zeker contract met ons hebt verbroken op 1 juli 2018.
Omdat je op dit moment nog meer dan 2 jaar van je contract te gaan had is hiervoor een opzegboete van € 200,- in rekening gebracht.

We kunnen deze boete laten crediteren als je je weer bij ons aanmeldt voor de allergroenste energie. Mogelijk vergoedt je nieuwe leverancier onze opzegboete maar daarvoor zou je contact met hen op moeten nemen of het contract wat je met hen hebt afgesloten hierop na moeten kijken.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @RositaOlivier,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Je hebt van ons een opzegboete in rekening gebracht gekregen omdat je je 3 Jaar Prijs Zeker contract met ons hebt verbroken op 1 juli 2018.
Omdat je op dit moment nog meer dan 2 jaar van je contract te gaan had is hiervoor een opzegboete van € 200,- in rekening gebracht.

We kunnen deze boete laten crediteren als je je weer bij ons aanmeldt voor de allergroenste energie. Mogelijk vergoedt je nieuwe leverancier onze opzegboete maar daarvoor zou je contact met hen op moeten nemen of het contract wat je met hen hebt afgesloten hierop na moeten kijken.

Groeten,
Julian

Reageer