Beantwoord

Waarom heb ik niet de juiste tarieven bij mijn verlenging gekregen?

• 15 januari 2018
  • 5 reacties
  • 170 keer bekeken

Hallo,
Ik ben vorige week door u benaderd om te verlengen. Daarbij zijn alle prijzen (all-in) voor 1,2 en 3 jaar aan mij doorgegeven. Na een paar dagen bedenktijd hebben jullie teruggebeld en na bevestiging van de prijzen ben ik akkoord gegaan met een verlenging. Nu heb ik echter de bevestiging gekregen en daar staan dus andere, hogere prijzen op. Ik verwacht de prijzen zoals telefonisch (meerdere keren) doorgegeven te krijgen! Ik heb nu twee weken waarin ik nog kan annuleren maar als ik jullie een mail stuur dit het twee weken voor ik antwoord heb en als ik bel kom ik er al helemaal niet door. Niet netjes! Graag zsm de beloofde prijzen!
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 19 januari 2018, 15:24

Hallo Nicole,

Bedankt voor je bericht.
De vaste leveringskosten van Qurrent zijn (afgerond) €6,96 en met de overheidsheffingen van 2018 komen we uit op de energietarieven zoals deze op het toegestuurde tarievenblad staan. De korting staat ook bevestigd in het verlengaanbod en wordt verrekend op de eerste jaarnota.

De tarieven kan ik dus niet voor je wijzigen. Natuurlijk heb je wel ook recht op 14 dagen bedenktijd, dus indien je toch van de verlenging af wil zien, dan kun je dit voor 25 januari aan ons laten weten.
Ik hoop dat je nog met ons Nederland wil blijven vergroenen!

Groet, Nina
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi Nicole,

Welkom op de community. Dat is zeker niet de bedoeling. Weet je nog welke tarieven het waren? Anders vraag ik graag het telefoongesprek op zodat ik dit voor je kan rechtzetten.

Groet,

Jeroen
Hallo Jeroen,

Ik heb de tarieven opgeschreven bij het eerste telefoongesprek en gecheckt buj het tweede.
Voor een jaar vast zou de prijs voor gas 0,5942794 zijn en voor stroom 0,19771 voor normale tarief en 0,187671 voor daltarief. Daarbij ook nog 100 euro korting aan het eind van het contractjaar. Vaste leverkosten van 2 keer 6,95 per maand.
Graag aanpassing en alvast bedankt!
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Nicole,

Bedankt voor je bericht.
De vaste leveringskosten van Qurrent zijn (afgerond) €6,96 en met de overheidsheffingen van 2018 komen we uit op de energietarieven zoals deze op het toegestuurde tarievenblad staan. De korting staat ook bevestigd in het verlengaanbod en wordt verrekend op de eerste jaarnota.

De tarieven kan ik dus niet voor je wijzigen. Natuurlijk heb je wel ook recht op 14 dagen bedenktijd, dus indien je toch van de verlenging af wil zien, dan kun je dit voor 25 januari aan ons laten weten.
Ik hoop dat je nog met ons Nederland wil blijven vergroenen!

Groet, Nina
Beste heer, mevr, Q.
Mijn vraag via email d.d. 31 Jan. blijft onbeantwoord en telefonisch lukt het ook niet vanwege lange wachttijden. Daarom deze poging: mijn termijnbedrag is €107 p.m., uit de jaarrekening t/m 7 Jan. jl. blijkt een verbruik van ca. €92 en nu krijg ik van jullie een aanbod voor verlenging van ca. €120 p.m. “Gebaseerd op het reële verbruik”. Dat is dus lager dan eerder geschat. Of dit klopt niet (er zit ook een rekenfout in de jaarrekening), of ik stap over omdat de concurrentie wel aanbiedingen heeft met reële bedragen van ca. €90 P.m. Kunnen jullie dit svp toelichten? Alvast dank.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi W. R. J. de Haas,

Wij hebben elkaar hier inmiddels telefonisch over gesproken. Mocht je hierover nog vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag :)

Groet,
Tomer

Reageer