Beantwoord

Waarom heb ik nog geen verlengaanbod ontvangen?

• 14 juni 2018
  • 7 reacties
  • 131 keer bekeken

Badge
Beste,

Morgen verloopt mijn contract. Ik heb tot op heden geen verlenging bericht gekregen. Zou dit zo snel mogelijk geregeld kunnen worden.

Dank

Bastiaan
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 12 juli 2018, 13:10

Hoi @BastiaanLagaune,

Ik heb je zojuist verlengaanbiedingen voor 1 Jaar Prijs Zeker en 2 Jaar Prijs Zeker per e-mail verstuurd.
De bijbehorende tariefbladen zitten in de bijlage van deze e-mail.

Om antwoord te geven op je tweede vraag: Mocht je halverwege het contract gaan verhuizen, dan kan je dit gewoon aan ons doorgeven via Mijn Energie of door te bellen met onze klantenservice en dan voorzien we je nieuwe woning graag weer van de allergroenste energie.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @BastiaanLagaune,

Dank je wel voor je bericht.

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met mijn collega Jeroen en dat hij heeft aangegeven aan ons orderteam te gaan vragen of zij een verlengaanbiedingen naar je kunnen versturen.
Mocht je nog vragen hebben hierover dan horen we het natuurlijk graag.

Groeten,
Julian
Badge
Beste Julian,

Dat klopt. Ik heb jullie gebeld vorige week vrijdag waarop Jeroen me inderdaad meededeelde dat ik een bericht zou ontvangen met de mogelijkheid om te verlengen. Tot op heden nog niets ontvangen.
Zou dit alsnog zo snel mogelijk verstuurd kunnen worden?

Alvast bedankt,

Mvg,

Bastiaan
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Bastiaan,

Ik heb het verzoek nogmaals doorgegeven. Je zal z.s.m. het verlengaanbod ontvangen.

Groet,

Jeroen
Badge
Beste Jeroen,

2 weken later, ik heb nog steeds niets ontvangen..

Groet,

Bastiaan
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Bastiaan,

Excuses voor het uitblijven van een aanbod. Ik heb je er zojuist één gemaild. Wij horen graag of je ermee akkoord gaat :)

Groet,
Tomer
Badge
Beste Tomer,

1. Is het ook mogelijk om een 1 of 2 jaar vaste prijs contract te krijgen?
  2. Wat gebeurt er als ik halverwege het contract besluit te verhuizen?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @BastiaanLagaune,

Ik heb je zojuist verlengaanbiedingen voor 1 Jaar Prijs Zeker en 2 Jaar Prijs Zeker per e-mail verstuurd.
De bijbehorende tariefbladen zitten in de bijlage van deze e-mail.

Om antwoord te geven op je tweede vraag: Mocht je halverwege het contract gaan verhuizen, dan kan je dit gewoon aan ons doorgeven via Mijn Energie of door te bellen met onze klantenservice en dan voorzien we je nieuwe woning graag weer van de allergroenste energie.

Groeten,
Julian

Reageer