Beantwoord

Waarom is mijn verlenging nog niet geannuleerd?

• 21 december 2017
  • 1 reactie
  • 103 keer bekeken

Naar aanleiding van jullie actie heb ik mij op 28 november aangemeld voor "3 Jaar Prijs Zeker + Windtegoed 2 stuks gratis". Hier kreeg ik 29 november een bevestiging van. Dezelfde dag heb ik via de mail nog wat vragen gesteld, maar hier nooit antwoord op gekregen.
Dinsdag 12 december heb ik, na een wachttijd van dik een kwartier, telefonisch contact gehad, waarna ik besloot, om toch van deze deal af te zien. Dit binnen de gestelde tijd van 14 dagen, zie in jullie mail van 29 november, "Vanaf vandaag heb je een periode van 14 dagen waarin je de overeenkomst nog kosteloos kunt opzeggen via onze klantenservice."
Ik heb jullie medewerkster nog om een e-mail gevraagd om de annulering te bevestigen, maar tot op heden nog geen enkele mail omtrent deze wijziging ontvangen. Dit in tegenstelling tot jullie actie waar ik wel meteen de dag erna mail kreeg.
Vlak na dat telefoontje een mail om mee te doen aan klantvriendelijk-onderzoek hiervan?? Hoezo "beantwoording van mail duurt 14 dagen".
Bij deze vraag ik u dus nogmaals dringend om een e-mail dat ik de "3 Jaar Prijs Zeker + Windtegoed 2 stuks gratis" per 12 december telefonisch geannuleerd heb. Met vr. groet K. Beekhuis, klantnummer 177749
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 27 december 2017, 11:24

Hoi K. Beekhuis,

Welkom op de community. Ik heb je zojuist een bevestigingsmail gestuurd met de annulering.

Groet,

Jeroen
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi K. Beekhuis,

Welkom op de community. Ik heb je zojuist een bevestigingsmail gestuurd met de annulering.

Groet,

Jeroen

Reageer