Beantwoord

Waarom is mijn verlengingsaanbod ineens duurder geworden?

• 23 januari 2018
  • 7 reacties
  • 167 keer bekeken

Beste Qurrent,

Ik heb in november een aanbod van jullie gekregen om te verlengen, dit aanbod is geldig tot eind maart 2018. Echter toen ik net keek is ineens het bedrag veranderd en duurder geworden. Huh?

Ik wou net op de verlengknop drukken, maar dit roept toch even een vraag op.

Edit: en mijn einde huidige contract is pas 29 januari.

Vriendelijk groetend.
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 25 januari 2018, 13:38

Hallo M. Twilt,

Welkom op de community!

De kale tarieven van het aanbod zijn hetzelfde gebleven als we in november 2017 hebben aangeboden. Echter zijn per 1 januari 2018 de overheidsheffingen en netbeheerkosten veranderd, welke wij moeten doorberekenen. Meer hierover vindt je op dit topic.

Als je nu jouw verlengaanbod opent, wordt er gerekend met deze nieuwe kosten. Dit leidt tot een ander ingeschat/berekend termijnbedrag.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi M. Twilt,

Ik stuur je direct het contract per mail!

Groet,
Tomer
Dank daarvoor Tessa. Enige waar ik nu benieuwd naar ben, is tegen welk tarief het nu verlengd is. Dat zie ik vanzelf in de mail.

Groet,
M. Twilt
Reputatie 4
Badge +8
Hallo M.Twilt,

Ik heb jouw contract verlengd voor drie jaar. Je ontvangt hier vandaag nog een bevestiging van per e-mail.

Groet,
Tessa
Hallo Tessa,

Ik heb niet dagelijks ingelogd, maar in januari heb ik 3x een ander tarief te zien gekregen.

Ik heb 25 januari via de verleng-link (via Inbox) het aanbod geaccepteerd. Dit zou voor 3 jaar moeten zijn. Na het 'akkoord' scherm vond ik inderdaad ook nergens een bevestiging per mail of enige vorm van feedback via de 'mijn energie' pagina's. De verleng-link is inmiddels wel weg uit mijn inbox en header van de website.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi M. Twilt,

Wat vreemd. Het vaste kale tarief zou namelijk niet moeten variëren.
Heb je jouw contract verlengd via de link die je van ons hebt ontvangen? Ik zie namelijk dat hij bij ons niet is verwerkt. Ik kan dit alsnog voor je in orde maken. Voor welke looptijd had je jouw contract verlengd?

Groet,
Tessa
Excuses voor de later reactie Tessa, vreemd genoeg bleef het tarief variëren en heb ik 'm voor mij nu gunstiger vastgelegd. Raar dat als je een 'vast' aanbod krijgt wat geldig is tot een bepaalde datum, dat dit bedrag om de paar dagen verandert.

Na het verlengen van mijn contract heb ik verder geen bevestiging gekregen (per mail). Klopt dat?
Reputatie 4
Badge +8
Hallo M. Twilt,

Welkom op de community!

De kale tarieven van het aanbod zijn hetzelfde gebleven als we in november 2017 hebben aangeboden. Echter zijn per 1 januari 2018 de overheidsheffingen en netbeheerkosten veranderd, welke wij moeten doorberekenen. Meer hierover vindt je op dit topic.

Als je nu jouw verlengaanbod opent, wordt er gerekend met deze nieuwe kosten. Dit leidt tot een ander ingeschat/berekend termijnbedrag.

Groet,
Tessa

Reageer