Beantwoord

Waarom kan ik mijn contract online niet verlengen?

  • 2 april 2017
  • 1 reactie
  • 153 keer bekeken

Ik probeer vandaag 2 april 2017 mijn contract met een jaar te verlengen, op basis van een aanbieding van Qurrent. Ik krijg na het invullen en versturen de melding: "Helaas is het aanbod van de verlenging op 15 juni 2017 verstreken." Dus..... En nu?
icon

Beste antwoord door Annick van Qurrent 4 april 2017, 18:10

Hoi Atse,

Leuk dat je van plan bent te blijven, nu moeten wij dit nog even voor je in orde maken 🙂 Gelukkig lukte dit mij hier wel, geen idee waarom het jou online niet lukte, dit laat ik uitzoeken. Voor nu ben ik zo vrij geweest om je contract met een jaar te verlengen mét een gratis Windtegoed!

De bevestiging van je verlenging is onderweg. Laat je het weten als je vragen hebt?

Groeten van Annick
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +5
Hoi Atse,

Leuk dat je van plan bent te blijven, nu moeten wij dit nog even voor je in orde maken 🙂 Gelukkig lukte dit mij hier wel, geen idee waarom het jou online niet lukte, dit laat ik uitzoeken. Voor nu ben ik zo vrij geweest om je contract met een jaar te verlengen mét een gratis Windtegoed!

De bevestiging van je verlenging is onderweg. Laat je het weten als je vragen hebt?

Groeten van Annick

Reageer