Beantwoord

Waarom kan ik mijn Groene Cheque niet verzilveren?

• 6 februari 2018
  • 4 reacties
  • 146 keer bekeken

Gisteren en vandaag geprobeerd de groene cheque te verzilveren maar het scherm is niet in te vullen. Zelfs het uploaden van een pdf bestand geeft melding dal alleen jpg en pdf worden geaccepteerd maar het IS een pdf. Kortom Behoorlijk frustrerend. Hoe werkt dit? Want ik ben én goed ingelogd én op het juiste scherm alleen "technisch" werkt dit niet.
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 8 februari 2018, 14:07

Hoi Elisabeth,

Welkom op de community!

We hebben elkaar dinsdag telefonisch gesproken. Wij hebben de eindnota in goede orde ontvangen. Er staat echter geen opzegvergoeding op jouw eindnota. Dit betekent dat je zonder extra kosten bent overgestapt naar Qurrent! 🙂

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Elisabeth,

Welkom op de community!

We hebben elkaar dinsdag telefonisch gesproken. Wij hebben de eindnota in goede orde ontvangen. Er staat echter geen opzegvergoeding op jouw eindnota. Dit betekent dat je zonder extra kosten bent overgestapt naar Qurrent! 🙂

Groet,
Tessa
Beste Tessa,

Helaas zie je het dan verkeerd want er staat bij zowel stroom als bij het gas in het eerste deel (eerste 3 regels, 3de regel) op pagina 3/6 Stroom en 4/6 Gas onder vermelding van:
Opzegvergoeding (btw niet van toepassing) 30-01-2018 t/m 30-01-2018 1 x € 50,0 = € 50,00

Oftewel ik betaal 100 euro aan kosten die Qurrent via de Groen cheque zou verzilveren in 2019 bij de eerste jaarafrekening.

Wil je alsjeblieft deze rekening alsnog in jullie systeem verwerken zodat die groene cheque ook verzilvert kan worden?

Bij voorbaat hartelijk dank daarvoor.

Vriendelijke groeten,

Elly Verwegen
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Elisabeth,

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact met ons hebt gehad. Wij gaan de boete verwerken en verrekenen op je jaarnota :)

Groet,
Tomer
Dank je wel

Reageer