Beantwoord

Waarom kan ik mijn verlengaanbod niet openen?

• 13 december 2017
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

Badge
Aan Koen van Qurrent,

Beste Koen,
Helaas is het linkje in jouw mail van vanmorgen ivm mijn nieuwe (aangepaste) contract, niet te openen. Wil je dit svp alsnog regelen?

Alvast bedankt.
Mvrgr
Koos
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 18 december 2017, 11:35

Hallo Koos,

Inmiddels heb je gesproken met mijn collega's. Het blijkt dat het standaardjaarverbruik voor gas een stuk hoger lag, vandaar het verschil in prijs.
Mijn collega heeft je dit inmiddels per mail bevestigd.
Ik wens je een prettige dag toe!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Koos,

Inmiddels heb je gesproken met mijn collega's. Het blijkt dat het standaardjaarverbruik voor gas een stuk hoger lag, vandaar het verschil in prijs.
Mijn collega heeft je dit inmiddels per mail bevestigd.
Ik wens je een prettige dag toe!

Groetjes, Nina
Badge
Beste Koen en Jeroen,
De reactie van vandaag klopt niet met de eerder gemaakte afspraak. Ik heb al twee windtegoeden en daar komen twee bij ivm het 3 jarig contract. De afspraak was daardoor een maandbedrag van 43 euro op basis van het verbruik van gas en elektra over de afgelopen periode. Rekening houdend met de windtegoeden.
Koen dit was de afspraak op basis van de feitelijke situatie. Ik verwacht nu wel dat eea naar tevredenheid wordt afgehandeld.
Mvrgr
Koos
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Kalebregtse,

Mijn collega Koen heeft je zojuist een mail met het aanbod gestuurd!

Groet,

Jeroen

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen