Beantwoord

Waarom komt de startdatum van mijn Groene Cheque contract niet overeen met de einddatum van mijn huidige contract?

• 17 januari 2018
  • 1 reactie
  • 138 keer bekeken

De datum wat in het contract staat komt niet overeen met de einddatum van mijn huidige contract. Mijn huidige contract is 9 april 2017 gestart. Om kosten hiervoor te besparen zou ik deze datum ook graag willen hanteren voor het leveren van diensten van Qurrent. Graag zie ik deze aanpassing in het contract tegemoet.
Ook staat in het contract dat de declaratie voor evt kosten in de eerste jaarnota wordt verrekend. Wanneer zou ik deze jaarnota ontvangen?
Mocht dit inderdaad een jaar na nu zijn,zou dat betekenen dat ik de kosten van Eneco eerst zelf een jaar lang zou moeten voorschieten. Is dit juist of lees ik dat verkeerd?

Graag hoor ik van u,

Met vriendelijke groet,

Ina Reinders
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 19 januari 2018, 12:09

Hallo Ina,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Omdat je een Groene Cheque contract hebt afgesloten (waarbij je de opzegvergoeding van je vorige leverancier kan declareren) komt de startdatum bij het contract van Qurrent niet overeen met je einddatum.
Wel heb ik zojuist de startdatum voor je aangepast naar 9 april 2018.

Wanneer ontvang je de jaarnota?

De jaarnota ontvang je nadat je een jaar klant bent geweest bij Qurrent. Het klopt dus dat je de opzegvergoeding eerst zelf voorschiet, en je dit na een jaar terugkrijgt.
Hier lees je terug hoe je de Groene Cheque kan verzilveren.

Heb je meer vragen? Schroom dan niet om ze hier te stellen.

Groet, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Ina,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Omdat je een Groene Cheque contract hebt afgesloten (waarbij je de opzegvergoeding van je vorige leverancier kan declareren) komt de startdatum bij het contract van Qurrent niet overeen met je einddatum.
Wel heb ik zojuist de startdatum voor je aangepast naar 9 april 2018.

Wanneer ontvang je de jaarnota?

De jaarnota ontvang je nadat je een jaar klant bent geweest bij Qurrent. Het klopt dus dat je de opzegvergoeding eerst zelf voorschiet, en je dit na een jaar terugkrijgt.
Hier lees je terug hoe je de Groene Cheque kan verzilveren.

Heb je meer vragen? Schroom dan niet om ze hier te stellen.

Groet, Nina

Reageer