Beantwoord

Waarom krijg ik bij het verlengen contract de melding 'Er gaat iets fout?'

  • 2 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 90 keer bekeken

Bij het verzoek om verlenging van het contract en het bezoeken van de site, ontvang ik steeds de melding "er gaat iets fout"
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 2 oktober 2017, 13:49

Hoi JanBrand,

Welkom op de Community, fijn dat je het hier hebt aangekaart.

Een verlengaanbod is na 2 maanden na afloop contract nog te accepteren, daarna zal het aanbod zijn verlopen.
Zodra het al geaccepteerd is of verlopen is komt er een foutmelding naar voren.

Ik heb jouw gegevens erbij gepakt en gezien dat het aanbod niet is verlopen of geaccepteerd.

Ik heb het verlengaanbod opnieuw naar je toegezonden.
Kun je inzien of je inmiddels wel het verlengaanbod kan openen?

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hoi JanBrand,

Welkom op de Community, fijn dat je het hier hebt aangekaart.

Een verlengaanbod is na 2 maanden na afloop contract nog te accepteren, daarna zal het aanbod zijn verlopen.
Zodra het al geaccepteerd is of verlopen is komt er een foutmelding naar voren.

Ik heb jouw gegevens erbij gepakt en gezien dat het aanbod niet is verlopen of geaccepteerd.

Ik heb het verlengaanbod opnieuw naar je toegezonden.
Kun je inzien of je inmiddels wel het verlengaanbod kan openen?

Groeten van Giulia

Reageer