Beantwoord

Waarom krijgen wij geen welkomstkorting?

• 27 juni 2018
  • 1 reactie
  • 118 keer bekeken

Goedemorgen,

Een aantal weken geleden een vriendelijke jonge man aan mijn deur gehad voor het overstappen van Essent naar Qurrent.
Uiteindelijk akkoord gegaan en per 29-6-2018 zijn wij aangesloten bij Qurrent.
Maar wat ik dan enorm kinderachtig vind, is dat wij geen welkomstkorting krijgen. Tenminste, meneer heeft mij daar niet over geïnformeerd.
Ik had dus net zo goed kunnen wachten met aanmelden als ik van te voren wist dat deze actie zou komen.

Kunnen jullie hier nog iets in betekenen?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 28 juni 2018, 15:15

Hoi Naomi,

Welkom bij de community en welkom bij Qurrent.

Jij heb in plaats van een welkomstkorting bij jouw contract een Groene Cheque. Dit betekent dat we de opzegboete van jouw vorige leverancier aan jou vergoeden op de eerste jaarnota. Om deze vergoed te krijgen dien je hem binnen drie maanden te declareren via www.qurrent.nl/declaratieformulier of kan je de eindnota mailen naar vraag@qurrent.nl

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Naomi,

Welkom bij de community en welkom bij Qurrent.

Jij heb in plaats van een welkomstkorting bij jouw contract een Groene Cheque. Dit betekent dat we de opzegboete van jouw vorige leverancier aan jou vergoeden op de eerste jaarnota. Om deze vergoed te krijgen dien je hem binnen drie maanden te declareren via www.qurrent.nl/declaratieformulier of kan je de eindnota mailen naar vraag@qurrent.nl

Groet,
Tessa

Reageer