Beantwoord

Waarom schrijven jullie en mijn oude leverancier af?

• 8 januari 2018
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Hallo, sorry hoor maar eerst half uur naar vogels en een leipe zitten luisteren zonder succes. Jullie hebben mn overstap met eneco 'geregeld', nu ontvang ik 2 maanden naar dato nog steeds afrekening Eneco 'periode 2017-12s', daarbij schrijven jullie 14 en 22-12 bij af, wat is dit? Graag opheldering en oplossing. Gr Walter.
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 11 januari 2018, 11:29

Hoi Kwallie,

Allereerst hartelijk welkom op de community en welkom bij Qurrent!
Sorry voor de leipe eend 😉

Als je in december bent overgestapt kan het zo zijn dat wij twee termijnbedragen in rekening brengen en ook jouw vorige leverancier een termijnbedrag voor december in rekening heeft gebracht. Mijn collega heeft dit onlangs hier uitgelegd.

Graag kijk ik het ook voor jou na als je dit wilt. Hiervoor heb ik wel je klantgegevens nodig. Heb je voor mij jouw postcode en huisnummer of klantnummer? Dit mag ook in een privébericht als je dit prettiger vind.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Kwallie,

Allereerst hartelijk welkom op de community en welkom bij Qurrent!
Sorry voor de leipe eend 😉

Als je in december bent overgestapt kan het zo zijn dat wij twee termijnbedragen in rekening brengen en ook jouw vorige leverancier een termijnbedrag voor december in rekening heeft gebracht. Mijn collega heeft dit onlangs hier uitgelegd.

Graag kijk ik het ook voor jou na als je dit wilt. Hiervoor heb ik wel je klantgegevens nodig. Heb je voor mij jouw postcode en huisnummer of klantnummer? Dit mag ook in een privébericht als je dit prettiger vind.

Groet,
Tessa
Leipe eend moest dat zijn 😃

Reageer