Beantwoord

Waarom werkt het online declaratieformulier voor de Groene Cheque niet?

• 31 december 2018
  • 6 reacties
  • 152 keer bekeken

Waarom kan ik al een paar dagen het declaratieformulier niet online opvragen en invullen .
icon

Beste antwoord door Simon van Qurrent 15 maart 2019, 14:33

Hoi @S.Elmendorp,

Excuses dat je nog geen terugkoppeling gehad hebt. De Groen Cheque is verwerkt en zal worden verrekend op de jaarnota!

Groet, Simon
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi @S.Elmendorp,

https://www.qurrent.nl/declaratieformulier als ik deze link volg lijkt het gewoon te werken. Wellicht was het de afgelopen dagen offline om een of andere reden, maar nu zou je er bewoon terecht moeten kunnen

Groet,

Fokke
Reputatie 3
Badge +9
Hey @S.Elmendorp.

Is het inmiddels gelukt met declareren of heb je hier nog hulp bij nodig?

Groeten,
Julian
Was niet gelukt maar heb telefonisch contact gehad en een mail met een upload van de eindafrekening gestuurd naar vraag@qurrent.nl.
heb alleen nog geen reactie

mvg
S.Elmendorp
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @S.Elmendorp.

Bedankt voor je bericht.

Ik heb je eindnota van Essent inmiddels doorgezet naar ons orderteam voor handmatige verwerking van de Groene Cheque.
Zodra dit helemaal is verwerkt ontvang je van ons bericht hiervan en kan je de vergoeding tegemoet zien op je eerste jaarnota.

Groeten,
Julian
Hallo zie bovenstaand bericht!
ik heb echter nog steeds geen reactie ontvangen!
zie dit graag tegemoet

met vriendelijke groet
S. Elmendorp
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @S.Elmendorp,

Excuses dat je nog geen terugkoppeling gehad hebt. De Groen Cheque is verwerkt en zal worden verrekend op de jaarnota!

Groet, Simon

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen