Beantwoord

Waarom worden jullie overgenomen door Greenchoice die veel minder groen zijn dan jullie?

• 15 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 467 keer bekeken

Helaas Stichting DOEN, dit gaat klanten kosten. In ieder geval één. Ik ben weg zodra ik kan.
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 22 augustus 2018, 09:16

Hoi @HannekeDijk,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.
Jammer om te horen dat je niet blij bent met de plannen van ons en Greenchoice. Ik leg je graag uit wat de beweegredenen zijn achter deze geplande overname.

Greenchoice was in 2001 de eerste energieleverancier die zich uitsluitend richtte op groene energie. En Greenchoice is nog steeds een voorloper. Onze missies sluiten naadloos op elkaar aan. Onze vernieuwende energie opwek- en besparingsinitiatieven kunnen zo sneller binnen bereik van meer Nederlanders komen. Dit draagt direct bij aan onze missie om de energietransitie te versnellen en de schaalvergroting en efficiëntie die we hiermee bereiken, zorgt voor extra slagkracht en bereik. Door de krachten met Greenchoice te bundelen kunnen we nóg meer Nederlanders groene stroom leveren en helpen energie te besparen. Samen maken we op die manier Groen Groot.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @HannekeDijk,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.
Jammer om te horen dat je niet blij bent met de plannen van ons en Greenchoice. Ik leg je graag uit wat de beweegredenen zijn achter deze geplande overname.

Greenchoice was in 2001 de eerste energieleverancier die zich uitsluitend richtte op groene energie. En Greenchoice is nog steeds een voorloper. Onze missies sluiten naadloos op elkaar aan. Onze vernieuwende energie opwek- en besparingsinitiatieven kunnen zo sneller binnen bereik van meer Nederlanders komen. Dit draagt direct bij aan onze missie om de energietransitie te versnellen en de schaalvergroting en efficiëntie die we hiermee bereiken, zorgt voor extra slagkracht en bereik. Door de krachten met Greenchoice te bundelen kunnen we nóg meer Nederlanders groene stroom leveren en helpen energie te besparen. Samen maken we op die manier Groen Groot.

Groeten,
Julian
Reputatie 5
Badge +14
Heb je ooit wel eens gehoord wat gezonde concurrentie tussen bedrijven kan betekenen voor consumenten.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi John, dat is ook zeker belangrijk. En met de hoeveelheid leverancier die er in Nederland zijn blijft dat natuurlijk ook. (volgens mij zijn het er momenteel 39)

Maar met krachten bundelen sta je natuurlijk wel sterker in zo'n groot concurrentieveld.

Groetjes, Tanja

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen