Beantwoord

Waarom worden mijn zonnepanelen niet meegenomen in het verlengaanbod?

• 3 december 2017
  • 2 reacties
  • 133 keer bekeken

ik krijg een aanbod om mijn contract te verlengen met 3 jr maar moet 20 euro per mnd meer betalen ?
ik wek zelf ook energie op door zonnepanelen en daar krijg ik ook nog van terug als ik het goed voor heb .
icon

Beste antwoord door FransvanWoerkom 3 december 2017, 14:20

Hoi RDankaart,

Welkom bij de club. Qurrent gaat uit van historisch verbruik op jouw adres, houdt geen rekening met zonnepanelen en als ze dat wel doen, vergeet te salderen. Op de website voor nieuwe klanten doen ze dat inmiddels wel, dus daar kun je uitrekenen wat je maandbedrag zou kunnen worden.

De reactie van Qurrent tot dusver is: We doen maar wat en je kunt je maandbedrag altijd nog wijzigen. Tenminste als de website het doet, of als er een nieuwe website is.

Een vergelijkbaar topic werd twee weken geleden hier gestart:

https://community.qurrent.nl/mijn-energie-29/verlengingsaanbod-met-rare-maandprijs-2258/

Groet, Frans
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +12
Hoi RDankaart,

Welkom bij de club. Qurrent gaat uit van historisch verbruik op jouw adres, houdt geen rekening met zonnepanelen en als ze dat wel doen, vergeet te salderen. Op de website voor nieuwe klanten doen ze dat inmiddels wel, dus daar kun je uitrekenen wat je maandbedrag zou kunnen worden.

De reactie van Qurrent tot dusver is: We doen maar wat en je kunt je maandbedrag altijd nog wijzigen. Tenminste als de website het doet, of als er een nieuwe website is.

Een vergelijkbaar topic werd twee weken geleden hier gestart:

https://community.qurrent.nl/mijn-energie-29/verlengingsaanbod-met-rare-maandprijs-2258/

Groet, Frans
Reputatie 3
Badge +8
Hallo RDankaart,

Bedankt voor je bericht. Zoals Frans al aangeeft, houden we met het verlengaanbod (of ieder contract) rekening met het standaard jaarverbruik (SJV) van de woning. Dit is een gemiddelde van de afgelopen 3-5 jaar en dit wordt door de netbeheerder bijgehouden. Dit kan natuurlijk afwijken van je jaarverbruik en ook worden zonnepanelen niet altijd in het SJV meegenomen.
We zijn hiervan op de hoogte en zodra deze methode wordt aangepast informeren we jullie hier natuurlijk over.
De tarieven van het verlengaanbod per kWh en m³ gelden natuurlijk, en zoals aangegeven kan een termijnbedrag altijd worden aangepast.
Kan ik je verder ergens mee helpen?

Bedankt voor je antwoord, Frans!

Groetjes, Nina

Reageer