Beantwoord

Waarom wordt het contract ook per post verstuurd?

Beste Qurrent,

Kortgeleden heb ik mij aangemeld als Qurrent klant. Bij de keuze voor Qurrent heb ik los van de financiële kant ook gekeken naar of een energieleverancier "echt" groene energie levert.

Vandaag werd ik verrast met een flink pak papier met informatiemateriaal, bevestiging van aanmelding en uitleg van het aansluitproces. Dat had wat mij betreft niet gehoeven: liever regel ik alles volledig papierloos.

Is het een idee deze optie in ieder geval aan te bieden aan uw klanten? Dat past wat mij betreft prima bij een modern en groen imago!

Vriendelijke groet,
Dennis D
icon

Beste antwoord door Nathan van Qurrent 27 oktober 2017, 15:26

Hey Dennis D,

Scherpe vraag die jij daar stelt. Hopelijk was het contract niet te scherp dat jij een papiersnee hebt gekregen 😉 . Je hebt gelijk, papier is inderdaad geen groen product. Daarentegen doen wij dit, omdat soms een e-mail niet altijd aankomt. Soms beland 1 van onze e-mails in de spam of overige map van de mailbox, en dat kan voor eventuele problemen zorgen. Wel weten wij zeker dat een poststuk aankomt, desondanks dat dit als overbodig kan overkomen. Zo weten wij zeker dat wij onze klanten in ieder geval naar volledigheid geïnformeerd hebben.

Wij zijn wel druk bezig om onze verzendwijze van e-mails te verfijnen. Wij hopen dat er een dag komt dat onze e-mails direct in het postvak in belanden, en wij de post niet meer hoeven te sturen.

Wel wil ik je bedanken voor de feedback.

Groetjes en een fijn weekend!

Nathan

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +5
Hey Dennis D,

Scherpe vraag die jij daar stelt. Hopelijk was het contract niet te scherp dat jij een papiersnee hebt gekregen 😉 . Je hebt gelijk, papier is inderdaad geen groen product. Daarentegen doen wij dit, omdat soms een e-mail niet altijd aankomt. Soms beland 1 van onze e-mails in de spam of overige map van de mailbox, en dat kan voor eventuele problemen zorgen. Wel weten wij zeker dat een poststuk aankomt, desondanks dat dit als overbodig kan overkomen. Zo weten wij zeker dat wij onze klanten in ieder geval naar volledigheid geïnformeerd hebben.

Wij zijn wel druk bezig om onze verzendwijze van e-mails te verfijnen. Wij hopen dat er een dag komt dat onze e-mails direct in het postvak in belanden, en wij de post niet meer hoeven te sturen.

Wel wil ik je bedanken voor de feedback.

Groetjes en een fijn weekend!

Nathan

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen