Beantwoord

Wanneer zijn jullie telefonisch bereikbaar?

Beste Klantenservice,

Ik probeer al vanaf 8.00uur contact met jullie op te nemen. Jullie telefonische bandje vind ik ZEER onvriendelijk. En jullie website ook.

Ik heb gisteren gegevens ingevuld. En nu heb ik een contract toegestuurd gekregen. Ik wil geen contract met jullie afsluiten omdat ik nog 2 jaar vastzit aan mijn eigen leverancier. En het is met de boete niet rendabel om over te stappen.

Graag wil ik weten wanneer jullie telefonisch te bereiken zijn. Dit kan ik namelijk niet vinden op jullie website.
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 28 december 2017, 15:09

Hoi Evi,

Wij zijn telefonisch geopend van 09.00 tot 18.00. Vandaar dat je ons tussen 08.00 en 09.00 niet kon bereiken.

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat jouw aanmelding is geannuleerd. We hebben hier een bevestiging van gestuurd per e-mail.

Ik hoop dat we je in de toekomst als jouw contract is afgelopen wel als klant mogen verwelkomen. Wij hebben ook een driejarig contract met Groene Cheque. Bij dit contract vergoeden wij de boete van de vorige leverancier tot maximaal € 250,00 op de eerste jaarnota.

Groet,
Tessa

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Evi,

Wij zijn telefonisch geopend van 09.00 tot 18.00. Vandaar dat je ons tussen 08.00 en 09.00 niet kon bereiken.

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat jouw aanmelding is geannuleerd. We hebben hier een bevestiging van gestuurd per e-mail.

Ik hoop dat we je in de toekomst als jouw contract is afgelopen wel als klant mogen verwelkomen. Wij hebben ook een driejarig contract met Groene Cheque. Bij dit contract vergoeden wij de boete van de vorige leverancier tot maximaal € 250,00 op de eerste jaarnota.

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen