News

Wat betekent de overname door Greenchoice voor mij als klant?

• 26 juni 2019
  • 3 reacties
  • 874 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +13

Je hebt het vast al gehoord of gelezen: Qurrent wordt Greenchoice. We hebben de krachten gebundeld om Nederland nóg groener te maken.

We zijn gestart met het verhuizen van al onze klanten naar Greenchoice. En met succes, want de eerste paar klanten zijn al over! We kregen veel tevreden en enthousiaste reacties en ook een paar vragen. Je hoeft nu niets te doen. Je ontvang van ons persoonlijk bericht als je overgaat naar Greenchoice.

Heb jij nog een vraag? Je vind onze meest gestelde vragen met antwoorden hier terug. Staat je vraag er niet tussen? Dan horen we het graag!

3 reacties

Ala ik mijn jaar nota maar krijg en mijn geld en niet dat ik 2 maand moet wachten nog nooit gehad al x je geld terug krijgt staat het binnen 14 dagen op je rekening
Reputatie 2
Badge +6
Op de pagina met antwoorden staat dat de Windtegoeden gewoon meegenomen kunnen worden naar Greenchoice. Nu krijg ik zojuist bericht dat de gratis windtegoeden wel komen te vervallen bij de overstap. Is dit werkelijk het beleid bij een gedwongen overstap??

Als antwoord op de pagina staat:
Als je verlengt, gaan je stukjes windmolen – je Windtegoed – gewoon mee naar Greenchoice. Wel krijgt het een andere naam, namelijk WindVanger. Voor elk Windtegoed dat je hebt, krijg je bij Greenchoice twee WindVangers. Dat komt omdat een Windtegoed 250 kWh garandeert en een WindVanger 125 kWh.

Voor de rest is alles hetzelfde. De opbrengst van je stukje windmolen wordt afgetrokken van je jaarnota. En aan de looptijd verandert verder niets. Ook betaal je geen onderhoudskosten en ben je beschermd tegen prijsstijgingen. Meer informatie over WindVangers vind je op greenchoice.nl/windvanger
Pas op! Daarnet gebeld door een callcenter dat uit naam van Greenchoice belde met een aanbod om met korting en 1 windvanger over te gaan naar Greenchoice (voor 3 jaar). Terwijl ik nu 3 wind tegoeden heb! (=6 windvangers). Verder hadden ze een oud adres. Het was een vaag verhaal.

Gebeld met Greenchoice zelf en dit bleek niet de bedoeling. Qurrent klanten gaan gewoon over en behouden hun wind tegoeden. Ze gaan het intern aankaarten.

Wellicht is zo'n aanbod interessant voor mensen die geen windtegoeden hebben, maar vergelijk goed voordat je akkoord gaat met zo'n aanbod.

Reageer