Beantwoord

Wat is de einddatum van mijn contract?

• 31 oktober 2017
  • 7 reacties
  • 231 keer bekeken

Ik ben op zoek naar de begin en einddatum van mijn contract met Qurrent. Onder de tab Klantenservice wordt gesuggereerd dat ik die gegevens onder 'contractgegevens' op de pagina Mijn Profiel onder Mijn Energie kan vinden. Dit is echter niet juist. Hier staan data genoemd. Hoe kom ik erachter wat de begin en einddatum van mijn contract met qurrent zijn?
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 1 november 2017, 11:33

Hoi Wim Schellekens,

Welkom op de community! Nadat je jaarcontract op 30-10-2016 is afgelopen, is je contract automatisch een variabel contract geworden. Dit type contract is vrij opzegbaar, vandaar dat er geen einddatum bijstaat. Zou ik je een nieuw aanbod kunnen aanbieden?

Groet,

Jeroen
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi Wim Schellekens,

Welkom op de community! Nadat je jaarcontract op 30-10-2016 is afgelopen, is je contract automatisch een variabel contract geworden. Dit type contract is vrij opzegbaar, vandaar dat er geen einddatum bijstaat. Zou ik je een nieuw aanbod kunnen aanbieden?

Groet,

Jeroen
Graag.
Ik heb mijn verwachtte verbruik ingevuld op independer/energie en wil dit graag kunnen vergelijken met een aanbieding van jullie, voordat ik beslis om al dan niet over te stappen.
HG
Wim
Reputatie 3
Badge +9
Ik zou het graag telefonisch even met je doornemen. Zou ik je kunnen bellen? Kan ook na 17:00.

Groet,

Jeroen
Reputatie 3
Badge +9
Hoi WimSchellekens,

Goed om je even gesproken te hebben, mocht je nog vragen hebben over een eventuele verlenging dan hoor ik het graag.

Groet,

Jeroen
Goeiemiddag,

Wat is de einddatum van ons contract? Ik kan het niet vinden.

Mvg, Aliza Glasbergen-Plas
Reputatie 3
Badge +8
Hallo @plasa,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je bericht verplaatst naar dit topic.
Op basis van je klantgegevens kan ik je niet vinden in ons klantenbestand.
In Mijn Energie kun je de einddatum terugvinden onder 'contractgegevens'.
Wat voor een type contract heb je afgesloten? De einddatum is dan de startdatum + duur contract.

Groetjes, Nina
Goedenavond,

Ik weet niet of dit de juiste plek is om mijn vraag te stellen, maar wat is de begin en einddatum van mijn contract? Kan het in mijn account niet terugvinden.
Mvg Renske Klijnman

Reageer