Beantwoord

Wat is het verlengaanbod van Qurrent?

• 13 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 154 keer bekeken

Ik heb een goedkoper aanbod via Sloop de crisis. Welk aanbod heeft Qurrent?
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 16 oktober 2017, 14:19

Hallo GerardGroeneveld,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!

2 maanden voor het aflopen van je contract ontvang je van ons een verlengaanbod. Omdat jij een contract hebt tot eind januari, zul jij eind november het verlengaanbod ontvangen.
Het verlengaanbod zal gebruik maken van de op dat moment geldende inkooptarieven.
Ik hoop dat je tot dan het aanbod in elk geval af wil wachten! Natuurlijk hopen we dat je nog een hele tijd samen met ons Nederland wil vergroenen.

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
@GerardGroeneveld je kunt Qurrent beter zelf even bellen. De kans dat iemand jou belt, is klein.

Wanneer de laagste rekening het enige criterium is, zou ik dat aanbod van SdC nog maar eens heel goed bekijken. Dit soort collectieve aanbiedingen zijn doorgaans goedkoper dan de doorsnee tarieven, maar zeker niet het goedkoopst. Wanneer slechts de laagste prijs telt, zou ik eerst een bezoekje brengen aan wat vergelijkingssites.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo GerardGroeneveld,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!

2 maanden voor het aflopen van je contract ontvang je van ons een verlengaanbod. Omdat jij een contract hebt tot eind januari, zul jij eind november het verlengaanbod ontvangen.
Het verlengaanbod zal gebruik maken van de op dat moment geldende inkooptarieven.
Ik hoop dat je tot dan het aanbod in elk geval af wil wachten! Natuurlijk hopen we dat je nog een hele tijd samen met ons Nederland wil vergroenen.

Groetjes, Nina

Reageer