Beantwoord

Windtegoed bij Verlenging contract

• 8 december 2017
  • 8 reacties
  • 180 keer bekeken

Ik heb mijn Contract verlengd met 2 jaar. Ik begreep dat ik dan een Windtegoed zou ontvangen vanwege deze verlenging. Stond ook zo op de site. Telefonisch is het mij ook bevestigd. Echter daarna geen info meer en ook geen reactie op de vraag die ik gesteld heb.
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 12 december 2017, 16:19

Hoi HansB,

Goed dat je even contact met ons hebt opgenomen!
Ik zie dat mijn collega Nina je al geholpen heeft via e-mail.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi HansB,

Goed dat je even contact met ons hebt opgenomen!
Ik zie dat mijn collega Nina je al geholpen heeft via e-mail.

Groeten van Giulia
Ik heb hetzelfde probleem.
Er is bij mijn verlenging van het contract een windtegoed beloofd, maar heb hier niks meer over gehoord.
Ook kan ik in mijn overzicht online niks vinden over het feit dat ik volgens het de bevestigingsmail vanaf 20-08-2017 zelf energieopwek via de windmolen.

Hoe kan ik dit controleren?
Reputatie 2
Badge +5
Hi Tom!

Ik kan je aangeven dat de verlenging in goede orde is ontvangen.
Probleem is alleen dat het windtegoed niet goed verwerkt is. Dit ga ik met terugwerkende kracht in orde laten maken.
Binnen 2 weken kan je dit ook terugvinden in jouw Mijn Energie.

Groetjes,
Nathan
Jammer dat dit zo vaak fout gaat. Ik zou bij mijn verlenging ook windtegoed ontvangen en heb er niks meer over gehoord verder.

Jammer, want verder ben ik erg tevreden over jullie product.

Grt Roy
Reputatie 2
Badge +5
Hey Roy,

Dat zie ik inderdaad terug, dat het windtegoed niet is toegevoegd. Dat is bij deze gedaan.Een bevestiging volgt nog per e-mail hierover. Met ingang van jouw nieuwe overeenkomst, gaat jouw gratis windtegoed ook opwekken.
Dit betekent dat jij vanaf 21-1-2018 kan terugvinden in jouw overzicht op Mijn Energie.

Groetjes,
Nathan
Hi Tom!

Ik kan je aangeven dat de verlenging in goede orde is ontvangen.
Probleem is alleen dat het windtegoed niet goed verwerkt is. Dit ga ik met terugwerkende kracht in orde laten maken.
Binnen 2 weken kan je dit ook terugvinden in jouw Mijn Energie.

Groetjes,
Nathan

Beste Nathan,

voor zover ik kan vinden zie ik nog niks terug over mijn windtegoed in "Mijn Energie". Zou dit nogmaals gecontroleerd kunnen worden?
Zie mijn voorgaande reactie.

Groeten Tom
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Tom,

Bedankt voor je bericht.
Natuurlijk! Ik ga meteen voor je op onderzoek uit en ik zorg er voor dat je vandaag nog een bevestigingsmail ontvangt.

Groet, Nina

Reageer