Vraag

Windtegoed contractverlenging + jaarnota

• 11 april 2019
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Beste,

1. Bij mijn contractverlenging zou ik 2 gratis windtegoeden krijgen. Dit is ook bevistigd per mail op 14-3. Ik zie bij mijn contractgegevens maar 1 extra windtegoed staan. Krijg ik de tweede ook nog?
  2. Het is al meer dan 1 jaar geleden dat ik een jaarnota heb ontvangen. Wanneer kan ik de jaarnota verwachten?
Met vriendelijke groet,

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi @piet123,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie inderdaad dat het tweede Windtegoed nooit correct is verwerkt. Ik heb dit gelijk gedaan. De startdatum is met terugwerkende kracht gelijk aan het andere Windtegoed.

De jaarnota is wegens een fout in het systeem vastgelopen. Dit is inmiddels opgelost. Je kunt de jaarnota binnen enkele dagen verwachten op het bij ons bekende emailadres.

Groet,
Tomer
Beste,

Aantal aanvullende vragen.

Op het Dashboard -profiel - contactgegevens van Mijn energie zie ik nog steeds dat er maar 1 extra windtegoed is. Dit moet zijn 3 totaal:
1 windtegoed startdatum 1-1-2018
2 windtegoed startdatum 2-12-2018
Wordt dit nog aangepast?

Ik dacht dat een windtegoed 5 jaar geldig is maar de looptijd van het windtegoed startdatum 1-1-2018 en einddatum 02-12-2022 is minder dan 5 jaar. Waarom is dit?

Waar kan ik terugvinden hoeveel een windtegoed gedurende een jaar heeft opgebracht?

Ook in de jaarnota is maar 1 extra windtegoed verwerkt. Wordt het missende windtegoed nog verrekend?

Met vriendelijke groet,
Sergej
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @piet123

Ik heb de situatie even bekeken en zal het één voor één even afgaan,

• Je hebt inderdaad recht op de derde windtegoed. In de verwerking is iets misgegaan. Ik heb dit aangegeven en het gaat nu opgelost worden.
  • Windtegoeden zijn inderdaad 5 jaar geldig. Dat geldt ook voor jouw windtegoed met startdatum 1-1-2018 en einddatum 02-12-2022. Deze is namelijk begonnen op 2-12-2017, maar deze is meeverhuisd op 1-1-2018 en daarom staat de startdatum er anders in. De tijd voor 1-1-2018 is meegenomen op de eindnota van het oude hus.
  • De opwek van de windtegoeden is te volgen op Mijn Energie, in de energiegrafiek. Het is per dag in te zien.
  • Wanneer de derde windtegoed is verwerkt zal ik een correctie voor de jaarnota aanvragen. Dan zal ook de extra windtegoed verrekend worden.
Groet, Simon

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen