Crowdfunding voor de Buurtmolen is gehaald!

• 9 augustus 2017
  • 13 reacties
  • 794 keer bekeken

Badge

We gaan de eerste Buurtmolen van Nederland realiseren. De eerste molen die je wél in je achtertuin wil. Een molen die draait voor omwonenden, niet voor het energiebedrijf. De Buurtmolen is gepland in Friesland in het dorp Herbaijum, tussen Harlingen en Franeker

Crowdfunding
Om de molen te realiseren hebben we jou nodig. Sinds deze week kun je investeren via crowdfunding. Zo bouw je mee aan een groen Nederland! Na drie dagen hebben we al 30% van het streefbedrag van € 630.000,- bereikt. Help jij ons op weg naar de 100%?

Investeer nu, ontvang 4,0% rente en versnel de energietransitie in Nederland!

Meer informatie over de voordelen van investeren in de Buurtmolen vind je op DuurzaamInvesteren.nl

13 reacties

Badge +5
Volgens mij mag het 630.000 ,- euro zijn :)
(klein detail, niet belangrijk)
Reputatie 5
Badge +13
Heel scherp RGM 😉, anders waren we ons streefbedrag al lang voorbij. Maar een mooi begin is er al.

De tussenstand is nu:

Reputatie 5
Badge +13
Zo spannend Isabella! De crowdfunding is bijna vol!

Reputatie 5
Badge +13
Jaaa 100% 😃 FEEST!

Zeer goed initiatief
Reputatie 5
Badge +13
Bedankt @SandorClara! :)
Woon je zelf bij de toekomstige buurtmolen in de buurt?
Groetjes, Tanja
Nee, maar ik vind dit echt wat hebben. Maakt mensen betrokken en zelf bewust omdat het naar hun toekomt!
Zijn er komende projecten in omgeving van Alkmaar

Mvg
Kan ik zo iets opstarten❓❓
Reputatie 5
Badge +13
Er zijn nog geen buurtmolen plannen in Alkmaar, maar je kan zeker een locatie bij ons opgeven. Dan gaan wij de mogelijkheden onderzoeken.

Je kan via dit formulier een locatie aanmelden. Twijfel je of jouw locatie geschikt is of heb je andere vragen? Vul dan alsnog het formulier in. Of stel ze hier, dan helpt mijn collega Isabella je verder.
Groetjes, Tanja
Ja tof

Mvg
Sandor
Reputatie 3
Badge +10
Ik woon in almere, tja er staan al een hoop molens hier en ik weet niet of dit mogelijk al acties van andere leveranciers zijn, maar denk dat en nog wel een mooie mij kan.
Ik heb geen idee of er gebieden uitgesloten zijn, is er ergens een linkwaar dit soort zaken te vinden zijn, ik zag dt Tanja schreef je kan het formulier in vullen, maar was benieuwd of dit soort gegevens publiekelijk ergens bekend zijn of gebieden uitgesloten zijn.

Gr richard
Reputatie 5
Badge +13
@Daan van Qurrent weet volgens mij meer over de mogelijkheden per gebied. Daan, is er een website waar dit per gebied of gemeente staat?
Badge
@Prenger Ik ken geen centrale website waar het beleid per regio te vinden is. Wel heb ik zojuist onderstaande link gevonden over de plannen in Almere. https://almeregeeftenergie.almere.nl/windenergie/
Wij zijn groot voorstander van een Buurtmolen voor Almere!

Reageer