Directiewissel bij Qurrent - Denis & Richard bedankt!

• 16 november 2017
  • 5 reacties
  • 807 keer bekeken
Directiewissel bij Qurrent - Denis & Richard bedankt!
Reputatie 5
Badge +13
Hallo iedereen,

Zojuist hebben directeuren Richard Klatten & Denis Slieker bekendgemaakt dat ze ons gaan verlaten. Na 4,5 jaar van ongelofelijke groei, dragen ze het stokje over aan onze gloednieuwe directie.

Aan onze missie verandert natuurlijk niets. Wij gaan door met waar we samen met jullie mee bezig zijn: op naar een energieneutraal Nederland!

Op onze website vind je meer informatie over het vertrek en over de nieuwe directie.

Denis & Richard bedankt! Welkom Isabelle, Serge & Chris!

5 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Een frisse wind kan wel eens goed zijn.
Reputatie 1
Badge +4
Begrijp ik nou goed dat de drie nieuwe directeuren behalve lid van de directie ook (gedelegeerd) lid van de Raad van Toezicht zijn?
Waarom is voor die constructie gekozen?
Reputatie 5
Badge +13
Hoi B.Fris,

Isabelle is inderdaad lid van de Raad van Toezicht van Stichting Doen. Zij heeft hierdoor al veel kennis over Qurrent opgedaan, net zoals over veel andere duurzame projecten. Serge en Chris komen niet uit de Raad van Toezicht van Stichting Doen.

In het topic: Nieuwe fase voor Qurrent kan je meer lezen over de nieuwe directe en hoe zij doorgaan met de huidige missie: heel Nederland energieneutraal.

Groeten van Tanja
Gezien de informatie over de nieuw managers vraag ik mij af of het groene aspect van Qurrent wel in dezelfde mate gehandhaafd zal blijven. Er zat niets groens bij de informatie die ik las over de nieuw managers..
Reputatie 5
Badge +13
Hoi @Estherk, dat is een belangrijke vraag!

De missie van Qurrent blijft hetzelfde met de nieuwe directie. Sterker nog, we gaan proberen om het doel nog sneller te halen. Dat wil zeggen, nog meer mensen helpen met overstappen op groene energie en nog meer helpen met het zelf opwekken en besparen van energie.

Groetjes, Tanja

Reageer