Extra informatiebijeenkomst overname Greenchoice - bericht namens de Ledenraad

• 25 september 2018
  • 419 reacties
  • 43949 keer bekeken
Extra informatiebijeenkomst overname Greenchoice - bericht namens de Ledenraad

Toon eerste bericht

419 reacties

'Ik wil graag op de hoogte gehouden worden
Ik wil graag op de hoogte gehouden worden over de informatie bijeenkomst
Ik wil graag op de hoogte gehouden worden over de informatiebijeenkomst
Ik wil graag op de hoogte gehouden blijven. Ook wij kwamen van Greenchoice naar Qurrent omdat het groener kon.
Ik wil graag op de hoogte gehouden worden over de informatiebijeenkomst.
Ik wil graag op de hoogte gehouden worden over de informatiebijeenkomst'.
Ja, graag op de hoogte houden van de bijeenkomst
Michiel
k wil graag op de hoogte geh
Ja ik wil graag op de hoogte worden gehouden.
Ik vindt dit wel een rara gang van zaken >> een knopje in de mail zou toch ook kunnen.
'Ik wil graag op de hoogte gehouden worden over de informatiebijeenkomst'.
Ja ik wil op de hoogte gehouden worden.
Ja. Wil graag op de hoogte worden gehouden
Een paar minuten geleden heb ik mij hier gemeld. De wijze van kunnen aanmelden heb ik overigens als bijzonder vreemd ervaren.
Ik wil graag op de hoogte gehouden worden over de ontwikkelingen op een eerlijke en transparante manier.
ik blijf erop hameren dat een online inzicht via de qbox van opbrengst zonnepanelen en verbruik van belang is. Goed en direct inzicht voor een klant versterkt de concurrentie positie van een energie leverancier. De qbox wordt niet meer geleverd dus de eerste verslechtering van de service is al merkbaar. We hebben er weinig aan als de opbrengst en verbruikinformatie met vertraging wordt doorgegeven, immers het verbruik kan niet met terugwerkende kracht geanalyseerd worden.
Ja, houd mij svp op de hoogte. (Raar dat ik dit via een forum moet aangeven.)
Vorige maand werd bekend dat Stichting DOEN haar aandelen voor 100% heeft verkocht aan Greenchoice. De Autoriteit Consument en Markt (ACM) heeft de overname inmiddels goedgekeurd. Voor Greenchoice is de weg nu vrij om per 1 oktober Qurrent daadwerkelijk over te nemen.

Informatiebijeenkomst overname Greenchoice
Bij Qurrent ben je niet alleen klant, je bent ook lid van onze coöperatie. Als Ledenraad vertegenwoordigen wij de leden van de coöperatie. Dit willen we natuurlijk zo goed mogelijk doen, daarom organiseren we een informatiebijeenkomst. Tijdens deze bijeenkomst vertellen wij je graag wat de overname betekent voor jou als Qurrent-klant.

Ben je geïnteresseerd in deze bijeenkomst en wil je op de hoogte gehouden worden?
Laat dan een reactie achter in dit topic: 'Ik wil graag op de hoogte gehouden worden over de informatiebijeenkomst'.

Met vriendelijke groet,

Namens de Qurrent Ledenraad,

Aucke Douwes Isema
Lucien Joppe
Stijn Otten

Ja
Reputatie 1
Badge
Info? Graag.
Aanmelden om info te mogen ontvangen? Dat is een vreemde gang van zaken!
Aanmelden via forum om info te mogen ontvangen? Hoeveel gekker gaat Qurrent het nog maken?
ik wil graag meedoen
Badge
Hallo,
Ik wil graag op de hoogte gehouden worden
Ik wil graag op de hoogte gehouden worden ook over informatiebijeenkomst. Heel teleurstellend dat deze move zo gebeurt.
Gda Mulder
Ook ik wil graag op de hoogte gehouden worden over de informatiebijeenkomst

Reageer